Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Laguna 97 - immobilizer. Dorobienie kluczyka z immobilizerem.

misiek0707 20 Mar 2006 12:05 5134 10
  • #1 20 Mar 2006 12:05
    misiek0707
    Poziom 9  

    Jaki jest poziom trudności w dorobieniu kluczyka z immobilizerem do Laguny z roku 1997? Immobilizer zbliżeniowy, chociaz jest też pilot CZ na podczerwień. W ASO krzyczą 700 zł. Znam gościa któremu w Warszawie dokładnie taki dorobili za 150 zł. Ja jednak poszukuję kogoś z okolic południa Polski. Mam drugi kluczyk na wzór.

    0 10
  • #2 20 Mar 2006 12:19
    nathiel
    Poziom 16  

    Krzycza tyle bo jakto w wszędzie chcą tylko na nas kase zciągać. A takie ceny to krzycza ale raczej w salonie:)
    Popytaj gdzieś w dużych sklepach handlowych tam powinni mieć punkty z dorabianiem kluczyków i spokojnie powinieneś sie zmieścic w 150-200zł a jak sa jakieś promocje to nawet poniżej 150 zł można dorobić.
    Dorobienie samego kluczyka kosztuje chyba 20 zł ale w srodku jest taka kostka transponder który zawiera właśnie ten kod który trzeba skopiować i za to oni sobie windują takie ceny za samo zczytanie kodu i przerzucenie na drugi transponder w dorabianym kluczyku. Zazwyczaj cena takiej "kostki" tego transpondera to kilkanaście złotych, więc dorabiając kluczyk ich to kosztuje bardzo mało a całą reszte my płacimy im za usługe:)

    Pozdrawiam

    0
  • #3 20 Mar 2006 12:31
    mczapski
    Poziom 38  

    O ile wiem to stacji serwisowej koszt rzędu 500-550 PLN. Jakoś nie wierzę w dorobienie za 150 PLN. Chyba, że bez strowania centralnym zamkiem przez pilota. Też złości mnie spora cena ale stwierdzam, że w ramach konkurencji można wystartować i zbijać te wielkości. Urządzenie do tej pracy kosztuje coś ze dwadzieścia tysięcy a do tego jeszcze trochę doświadczenia trzeba. A już całkiem zabawnie wyglada porada mego poprzednika, który radzi czekać na promocję w punktach dorabiania kluczy. Ale może warto szukać. Ewntualne spstrzeżenia mile widziane.

    0
  • #4 20 Mar 2006 12:42
    misiek0707
    Poziom 9  

    mczapski napisał:
    O ile wiem to stacji serwisowej koszt rzędu 500-550 PLN. Jakoś nie wierzę w dorobienie za 150 PLN. Chyba, że bez strowania centralnym zamkiem przez pilota. Też złości mnie spora cena ale stwierdzam, że w ramach konkurencji można wystartować i zbijać te wielkości. urządzenie do tej pracy kosztuje coś ze dwadzieścia tysięcy a do tego jeszcze trochę doświadczenia trzeba. A już całkiem zabawnie wyglada porada mego poprzednika, który radzi czekać na promocję w punktach dorabiania kluczy. Ale może warto szukać. Ewntualne spstrzeżenia mile widziane.


    Koszt w ASO razem z grotem to 700 zł - pytałem.

    Znam gościa, któremu ten kluczyk do dokładnie takiej samej Laguny z dokładnie tym typem immobilizera dorobili w Wawie za 150. W jakiejś firmie typu "awaryjne otwieranie samochodów". Podobno działa od kilku lat - auto odpala. Nie wiem co z centralnym zamkiem u niego, ale akurat mi to nie przeszkadza - może nie być pilota do CZ. Interesuje mnie immobilizer.

    0
  • Pomocny post
    #5 20 Mar 2006 16:35
    nathiel
    Poziom 16  

    Tak jak pisałem popytaj w punktach dorabiania kluczy:) w punktach takich przy duzych sklepach handlowych:) Tam powinni dorabiać takie klucze z immo.
    Pozdrawiam

    0
  • #6 20 Mar 2006 17:39
    autkom

    Poziom 17  

    Poszukaj postu z kluczykiem do mercedesa. Był w zeszłym tygodniu. Ktoś radził, by zadzwonić na numer w Warszawie i tam zapytać. Ja dzwoniłem. Żadnych problemów. Dorobią każdy luczyk. Ja to załatwiłem pocztą. Wprawdzie nie był to kluczyk do laguny, lecz do Vito, ale koszt to koło 200 zł.

    0
  • #7 05 Kwi 2006 20:43
    Andrzej_newada
    Poziom 2  

    No cóż.... Ostatnio miałem problem ze Scenikem 96"- kluczyk z podczerwienią nie komunikował się z ciemną kulą w okolicach lusterka... Efekt: auto nie odpalało. Dałem to do zrobienia magikowi który w komputerze w części silikonowanej wyciąl otwór i chyba fizycznie usunął część odpowiedzialną za blokadę i wyciął jeszcze jeden pin wychodzący na wtyczkękomputera. Auto odpala, jedzię, tylko miga szybciej kontrolka na desce rozdzielczej- brak działania centralnego zamka z kluczyka ale jest z przycisku pod radioodbiornikiem. Cena usługi-250 zł. W tej chwili pozostaje wrzucić sterowanie na pilota czyli zamontować zwykłą centralkę alarmową.

    0
  • #8 05 Kwi 2006 20:47
    misiek0707
    Poziom 9  

    mczapski napisał:
    O ile wiem to stacji serwisowej koszt rzędu 500-550 PLN. Jakoś nie wierzę w dorobienie za 150 PLN. Chyba, że bez strowania centralnym zamkiem przez pilota. Też złości mnie spora cena ale stwierdzam, że w ramach konkurencji można wystartować i zbijać te wielkości. urządzenie do tej pracy kosztuje coś ze dwadzieścia tysięcy a do tego jeszcze trochę doświadczenia trzeba. A już całkiem zabawnie wyglada porada mego poprzednika, który radzi czekać na promocję w punktach dorabiania kluczy. Ale może warto szukać. Ewntualne spstrzeżenia mile widziane.


    Dorobili w punkcie dorabiania kluczy. Gość miał taki pier*lnik z klawiaturą do którego wsadzał klucz i zczytywał kod. Wgrał to do nowego klucza i voila, działa. Koszt 120 zł.

    0
  • #9 05 Kwi 2006 21:08
    Andrzej_newada
    Poziom 2  

    No cóż.... Ostatnio miałem problem ze Scenikem 96"- kluczyk z podczerwienią nie komunikował się z ciemną kulą w okolicach lusterka... Efekt: auto nie odpalało. Dałem to do zrobienia magikowi który w komputerze w części silikonowanej wyciąl otwór i chyba fizycznie usunął część odpowiedzialną za blokadę i wyciął jeszcze jeden pin wychodzący na wtyczkękomputera. Auto odpala, jedzię, tylko miga szybciej kontrolka na desce rozdzielczej- brak działania centralnego zamka z kluczyka ale jest z przycisku pod radioodbiornikiem. Cena usługi-250 zł. W tej chwili pozostaje wrzucić sterowanie na pilota czyli zamontować zwykłą centralkę alarmową.

    0
  • #10 19 Kwi 2006 13:31
    miruss
    Poziom 11  

    Mam taki problem w lagunie 95r, nie dziala centralny sterowany tylko z pilota w kluczyku ktory automatycznie uzbraja lub wylacza imobilizer. mam o tyle lepiej zepoprzedni wlasciciel niewiem jak i dlaczego
    odlaczyl modul blokady zaplonu i auto odpala ale zamykac musze je recznie, po wizycie u roznych elektryow stwierdzili ze sie nie oplaca tego naprawiac a i tak nie wiadomo czy sie uda. nie wiem czy oni poprostu nie potrafia czy to faktyczni ejakas dziwna sprawa. zasugerowano mi zeby zalozyc odzielna centralke z pilotem a o imobilajzerze moge tylko pomarzyc.

    0
  • #11 19 Kwi 2006 13:39
    misiek0707
    Poziom 9  

    W mojej Lagunie centralny jest TYLKO z pilota. Tak tak, żaden siłownik nie jest typu master. Jak się nie ma pilota oryginalnego, to trzeba założyć osobną centralkę. Działa.

    0