logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Reset pamięci CD Yamaha cdx 570 brak pilota, nie mogę wył dimmera wyświetl.

mirekpa 30 Mar 2006 18:35 1925 4
REKLAMA
  • #1 2475700
    mirekpa
    Poziom 2  
    Witam. Posiadam odtwarzacz cd yamaha cdx 570. W tym problem że jest włączony dimmer wyświetlacza. Nie posiadam pilota więc nie mogę go wyłączyć . Wydaje mi się że zostało to w pamięci odtwarzacza. Nawet jeżeli włącze przykładowo funkcję repeat i odłącze odtwarzacz z prądu na jakis czas , to po podłączeniu odtwarzacza funkcja ta jest dalej włączona. Może ktoś wie jak zresetować pamięć Cd lub na ile trzeba odłączyc cd od prądu żeby cd zgubiło ustawienia. A może ktos wie jak bez pilota wyłączyć dimmer. Czekam na wasze porady. Ps Jestem zupełnym laikiem w sprawach elektroniki ;-)
  • REKLAMA
  • #2 2481177
    cichy977
    Poziom 17  
    Ocena: 7
    ciekawy problem... ja bym sprawdził czy w środku nie ma jakiejś bateryjki lub ewentualnie rozłaował kondensatory w środku - te największe :) jakaś żaróweczka i do dzieła :)
  • REKLAMA
  • #3 2482819
    mirekpa
    Poziom 2  
    Bateryjki nigdzie nie ma ale spróbowałem ten sposób z rozładowaniem kondensatorów. Ale nie wiem czy dobrze to robiłem . Podłaczałem pod kazdy kondensator żaróweczke, ale wogóle się nie zaświeciła (a może nie miała). Więc nie wiem czy to rozładowało kondensator. Niestety po podłączeniu CD dalej jest włączony dimmer.
  • REKLAMA
  • #4 2485049
    cichy977
    Poziom 17  
    Ocena: 7
    nie miała się swiecić poprostu miała odebrać zgromadzony ładunek... a wracając do sprawy to sprzęt musi posiadać jakąś formę pamięci stałej :) proponuję tak czy inaczej kupić pilota :) Jeśli nie ma dojścia to napisz mi co pisze z tyłu model itd. a ja zobacze co sie da zrobić za rozsądne pieniądze :) Pozdrawiam!
  • #5 2485444
    mirekpa
    Poziom 2