logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Opinie o karcie sieciowej D-LINK DWL 520+ do internetu radiowego

duszajb 03 Kwi 2006 21:53 1485 4
REKLAMA
  • #1 2490225
    duszajb
    Poziom 2  
    Mam internet drogą radiową. Odbieram go kartą USB Wireles Adapter PLANET WL-U350, która to powoduje mi przerwania. Próbowałem już wiele sterowników i nic się nie zmienia. Zamierzam kupić nową kartę do sieci LAN. Słyszałem, że dobra jes DWL 520+ firmy D-LINK.Prosiłbym o opinę o tej karcie lub propozycje kupna jakiejś innej dobrej karty- tylko już nie zewnętrznej. Zaznaczam, że jestem początkującym i nie znam się za wiele na tych sprawach.[/i]
  • REKLAMA
  • #2 2490416
    DonRomano
    Poziom 34  
    Ocena: 730
    Używam od 4 lat kartę PLANET wl-8305, żadnych problemów.
    Moim zdaniem karty PLANET do dobry wybór.
  • REKLAMA
  • #3 2490421
    maciuś
    Poziom 17  
    Ocena: 15
    witam na forum
    sama karta nie powinna powodować przerwań w połączeniu - może być to wina anteny
    co do kart d-link - dobre karty w przyzwoitej cenie, i myślę, że nie trzeba zbytnio nawet znać tego sprzętu, by się do niego przekonać
    na początek jednak zamiast wydawać pieniądze, proponuję pomyśleć o antenie
    pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #5 2493692
    duszajb
    Poziom 2