logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

TV Thomson 63 MT 60 TX - złe wyświetlanie prostych linii?

del_petero 06 Maj 2006 11:27 1962 25
REKLAMA
  • #1 2597564
    del_petero
    Poziom 11  
    Witam wszystkich forumowiczów, jako że jestem zupelnym laikiem jesli chodzi o elektronikę, bardzo bym prosił o nienaskakiwanie na mnie i o nie naśmiewanie się z mojeo praktycznie zupełnego braku wiedzy :) Mój problem polega na tym, że w TV lekko mi obraz śnieży - chociaż śnieży to może źle powiedziane - po prostu mam na ekranie takie drobniutkie poziome białe paski, ktore migają i tylko denerwują człowieka. Pytanie brzmi, czy jest to wina mojego providera (Vectra), czy też może czegos innego :] Dodam, że mam 2 TV + internet...jak beda potrzebne jeszcze jakieś dane to napiszcie mi :) Z góry dzieki za pomoc.

Moderowany przez Jaś Kula:

Z uwagi na możliwe powiązanie usterki i przedstawienie historii tematu , scaliłem dwa tematy , poprawiłem tytuł na opisujący aktualny problem autora , dopisałem w tytule model TV.

• REKLAMA
  • #2 2597653
    maryann
    Poziom 37  
    Ocena: 337
    Najpierw proponuję wziąc(może nawet kupić) porządny kabel wideo(taki pow. 8,-PLN) i podpiąc jeden TV prosto do gniazdka. Potem- nie wiem- pewnie masz jakieś rozgałęźniki?
  • REKLAMA
  • #3 2599175
    Hammer111
    Poziom 28  
    Ocena: 20
    Witam.Opisz sposób w jaki sa podłaczone oba TV i jakich rozgałęzników uzywasz bo to jest Bardzo Ważne.Ponadto podłacz kazdy TV z osobna i sprawdż czy one dobrze pracują.pozdr
  • REKLAMA
  • #4 2693659
    del_petero
    Poziom 11  
    Troche dlugo nie odpisywałem z przyczyn technicznych :)