logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak rozdzielić sygnał SAT na dwa telewizory? Czy potrzebne są dwa dekodery?

Pol92 16 Maj 2006 16:14 2630 3
REKLAMA
  • #1 2631345
    Pol92
    Poziom 11  
    Ocena: 3
    Witam Was Serdecznie.

W Zwiazku z tym ze moj dotychczasowy operator Kablowki wszystkim znany pod nazwa Aster ciagle podwyzsza ceny place juz 60 zl miesiecznie za podstawowy pakiet chce przesnies sie na SAT

Wiec rozwazam mozliwosc przeniesienie sie na platforme cyftowa.
    Z tego wgledu ze jestem jeszcze laikiem w tej dziedzinie ale czytalem troszke na stronach i forach mam do Was pytanko.

W domku mam dwa telewizory, wiem ze istnieje mozliwosc rozdzielenia sygnalu za pomoca Splitera, jednak czy to tego potrzebuje dwa dekodery?

Zalezy mi na tym aby moc niezaleznie na obu telewizorach ogladac programy.
    Prosze Was o odpowiedz w tej sprawie i Serdecznie Pozdrawiam!
  • REKLAMA
  • #2 2631508
    pajo21
    Poziom 35  
    Ocena: 173
    potrzebujesz czasze,konwerter twin i dwa dekodery.
    za pomoca splitera możesz rozdzielić karte c+ na dwa tunery,płacac jeden abonament.
  • REKLAMA
  • #3 5447863
    gksm
    Poziom 12  
    Ocena: 25
    a czy musi być twinkonwerter?(tzn podwójny?) czy konwerter od satelity by się nadawał czy to nie ta technologia(domyslam się że to analogowy konwerter).
    Powiedzcie mi proszę jakbym kupił cyfre+ i do tego tuner Fergusona + twinkonwerter + spliter i chciałbym rodzielić sygnał na drugi telewizor to czy w tym drugim tunerze(ferguson) też musi być jakaś karta czy ten drugi działa już bez karty????

Z góry dzieki za odpowiedź!!!:)
  • #4 5447914
    pajo21
    Poziom 35  
    Ocena: 173
    Zobacz na jakieś aukcji jak wygląda spliter i spójrz na schemat połączenia.Dostajesz dwie karty i wkładasz je do czytników w tunerach a orginalną kartę do splittera.