logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć GND we wzmacniaczu z wyjściami +12V/-12V?

Przybysz1224 22 Maj 2006 22:05 4184 17
REKLAMA
  • #1 2653531
    Przybysz1224
    Poziom 16  
    Ocena: 25
    Witam.

Jestem początkującym elektronikiem i składam wzmacniacz i mam problem z podłączeniem. Mam wyjścia +12V/-12V/GND +V/-V/GND, nie wiem co podłączyć pod wejścia GND??
    Proszę was o odpowiedź.

Za odpowiedzi z góry dziękuję.
    Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #2 2653574
    Qbuś
    Poziom 38  
    Ocena: 875
    Pod GND podłączasz masę(ekran)
  • #3 2659647
    Przybysz1224
    Poziom 16  
    Pod wejścia -V i -12V i jeszcze GND??
    Jeśli tak to dlaczego nie jest to połączone na płytce tylko mam zrobić 2 masy od źródła zasilania??
  • REKLAMA
  • #5 2662601
    Przybysz1224
    Poziom 16  
    Ok. Ale jest to wzmacniacz samochodowy i ma zasilanie 12V z akumulatora a na tym zasilaniu taż jest GND więc co mam podłączyć tam z instalacji samochodowej??
    Opis wzmacniacza jest tu -https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic145075.html#700394

Mam jeszcze jeddną wątpliwość- w spisie elementów jest w "inne" -J1-PLS2+MJ6B i nie mogę tego dostać czy mógłby mi ktoś powiedzieć co to jest??

Za odpowiedzi z góry dziękuje.
    Pozdrawiam.
  • #6 2662870
    neo_dc
    Poziom 32  
    Ocena: 211
    No więc jakby powiedziec nie doczytales chyba czegos...

Ten uklad potrzebuje zasialnia symetrycznego a w aucie takowego nie znajdziesz. Jesli bys robil na 1 kosci TDA to zapewne by to grało. Niestety inaczej nie da rady ( chyba ze zrobisz sobie przetwornice ).
  • #7 2663707
    Przybysz1224
    Poziom 16  
    Nie wiem jeszcze co to jest to J1 czy ktoś wie co to ma być??

Proszę o pomoc.

Dodano po 16 [minuty]: