Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel Astra Kombi 1.7 Diesel - Termostat

08 Jun 2006 20:14 3531 4
  • Level 11  
    Witam.
    Kupiłem Opla Astre kombi 1,7 diesel turbo intercooler 1995r.Mam pytanie odnośnie termostatu a mianowicie termostat zasila dwa przekaźniki znajdujące się pod przednią szybą ale problem w tym, że nie mam zasilania na termostat (+12 V).Skąd ten termostat jest zasilany, czy mogę podać mu stałe napięcie z akumlatora ( tzn. nie przerywane stacyjką).Gdy na krótko podaje na wyjścia z termostatu +12V przekaźniki załączają się.Bezpieczniki są w porządku.Dzięki z góry za wszelkie spostrzeżenia.
  • Level 11  
    termostat to urządzenie które reguluje temperature silnika ,niema podłączen elektrtycznych,
    tobie chyba chodzi o czujnik ktory załancza wentylator chłodnicy
    sprawdz dokladnie bezpieczniki nie koniecznie w głownej skrzynce bezpiecznikowej
    pozdrawiam serdecznie
  • Level 11  
    Nie bardzo wiem w czym masz problem, ale pewnie nie załącza Ci się wentylatror chłodnicy. Jeśli zwierając końcówki na wtyku włącznika termicznego przy chłodnicy nie słychać cykania przekaźnika (przy przekręconym kluczyku w starcyjce) to masz uszkodzoną intalację do przekaźnika. Jeśli cykają a wentylator włącza się tylko w jednej kobinacji połaczenia na kostce włącznika, to masz spalony rezystor wentylatora.
  • Level 11  
    rafaltd wrote:
    Nie bardzo wiem w czym masz problem, ale pewnie nie załącza Ci się wentylatror chłodnicy. Jeśli zwierając końcówki na wtyku włącznika termicznego przy chłodnicy nie słychać cykania przekaźnika (przy przekręconym kluczyku w starcyjce) to masz uszkodzoną intalację do przekaźnika. Jeśli cykają a wentylator włącza się tylko w jednej kobinacji połaczenia na kostce włącznika, to masz spalony rezystor wentylatora.


    a gdzie szukać tego rezystora
  • Level 11  
    Termostat przy chłodnicy był dobry a uszkodzony był drugi znajdujący się na silniku.