logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Schemat urządzenia do nagrywania i odtwarzania ruchów serwomechanizmu

wizzzzard 12 Cze 2006 09:02 1731 9
REKLAMA
  • #1 2721487
    wizzzzard
    Poziom 11  
    Ocena: 2
    WITAM

Potrzebuję pewnego układu (wzoru płytki) lub jakiegokolwiek schematu do urządzenia, które jest mi bardzo potrzebne...
    Za wszelką waszą pomoc będę baaardzo wdzięczny.....

Już mówię o co mi chodzi....
    Potrzebuję jakiegoś schematu z dokładnymi opisanymi elementami (tzn co i gdzie i jakie)..... (nie znam się na elektronice dlatego potrzebuję że tak powiem full service ;) )
    urządzenia, które za pomocą jakiegoś tam pokrętła będzie mi poruszać serwomechanizmem.... Tzn.. jeżeli przekręce pokrętło to serwomechanizm zrobi mi dokładnie ten sam ruch.... czyli serwo musi odzwierciedlać ruchy pokrętła...
    Oprócz tego urządzenie musi te ruch "nagrać" a później "odtwarzać" nagrane ruchy....
    Czas nagrywania musiałby byc równy ok. 5-6 minut....
    A najlepiej by było gdyby można było nagrać dwa osobne programy a później je osobno i w dowolnym momencie odtworzyć....

Licze na waszą pomoc bo jest to dla mnie bardzo ważne.....

Z góry dziekuję i pozdrawiam

Przeniosłem z "Optoelektronika..."
    djG
  • REKLAMA
  • #2 2721836
    Quarz
    Poziom 43  
    Ocena: 629
    Witam,
    wizzzzard napisał:

Potrzebuję pewnego układu (wzoru płytki) lub jakiegokolwiek schematu do urządzenia, które jest mi bardzo potrzebne...
    Za wszelką waszą pomoc będę baaardzo wdzięczny.....

jakie to jest urządzenie, linka do opisu, lub coś podobnego?

wizzzzard napisał:
    Już mówię o co mi chodzi....
    Potrzebuję jakiegoś schematu z dokładnymi opisanymi elementami (tzn co i gdzie i jakie)..... (nie znam się na elektronice dlatego potrzebuję że tak powiem full service ;) )