logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Czy warto wymienić głośniki GDN 30/60/1 na 100W w Altus 140?

morasss 18 Lip 2006 22:20 1970 11
REKLAMA
  • #1 2832001
    morasss
    Poziom 11  
    witam. jestem tu nowy i jestem od kilku dni szczęśliwym bądź nie posiadaczem altusów 140 . Dostałem je za free. Jestem raczej amatorem niż jakimś specem audiofilskim. Gram nieraz w klubach, a nieraz nie i wtedy potrzebuję jakiś swój sprzęt mieć - domowego osobistego mi szkoda,bo wiadomo jak to na imprezach. I teraz sprawa tych altusików. Narazie je pomalowałemna czarno,żeby ładnie wyglądały. Niskotonowe GDN 30/60/1 trzeba zregenerować, bo zawieszenie jest wyprute. I teraz takie pytanie - w punkcie naprawczym zaproponowano mi,żeby te 60W niskotonówki wymienić na 100W...jestem na to przygotowany finansowo,ale jakie będą konsekwencje dla kolumny. Co z bass reflexami - czy wystarczą? itd. Jak to jest na wszystkich forach specjalistycznych - zaraz mi ktoś napisze,żebym sobie poszukał takiego tematu. Przeczytałem już naprawdę dużo tematów na tym forum i już mnie trochę oczy bolą. Proszę więc o info. A jeśli ktoś chce mnie opierniczyć,że mi się nie chce szukać,to niech nie pisze, bo ja pytam tych, którym się chce. Pozdrawiam i z góry dziękuję wszystkim chętnym. [/url]
  • REKLAMA
  • #2 2832051
    Qbuś
    Poziom 38  
    Ocena: 875
    Ja bym je regenerował, jednak oryginał to oryginał,tylko na pożądnych oryginalnych zawieszeniach tonsila ,nie na chińskich podrubach :D :D
  • REKLAMA
  • #3 2832063
    morasss
    Poziom 11