logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Co się bardziej opłaca - kupno czy budować radia CB?

Togus 29 Lip 2006 17:17 1211 8
REKLAMA
  • #1 2861916
    Togus
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Witam, chcę kupić jakiegoś taniego Cb który posiada zakres częstotliwości na których mógłbym podsłuchiwać kierowców, policje, straż itp.
    Zastanawiam sie także nad zrobieniem takiego czegoś i nie wiem czy lepiej kupić czy zrobić co sie bardziej opłaca? Mam troche częśći ze starego telewizora i nie wiem czy mogły by się przydać, jestem laikiem i dlatego pytam, prosze o pomoc .( jakie części były by potrzebne i za jaką kwotę) prosiłbym również o jakiś schemacik. Pozdro i czekam na odpowiedzi:D
  • REKLAMA
  • #2 2861948
    Roger00
    Poziom 18  
    Ocena: 23
    Jak jesteś laikiem, to zapomnij o budowaniu CB. Najlepiej kup sobie skaner szerokopasmowy.
  • REKLAMA
  • #3 2862042
    ali*g
    Poziom 13  
    Ocena: 17
    za "skanowanie czestotliwości" zastrzeżonej -grozi do 3 lat wiezienia
    a nawet podciagnąć mogą to pod tereoryzm
  • #4 2862085
    Roger00
    Poziom 18  
    Tylko jak namierzyć kogoś, kto tylko nasłuchuje a nie nadaje? Po to są skanery bez nadawania, żeby nie zostać namierzonym.
  • #5 2862125
    ali*g
    Poziom 13  
    Ocena: 17
    zakładamy hipotetycznie ze ktoś cie"podaje na tacy" kumpel.............
    dostajesz wyrok -niezła perspektywa-i robią z ciebie teroryste

Dodano po 2 [minuty]:

aspekt techniczny jest jasny (nie nadajesz )
    nie kolega pobawi się CB ........a potem kombinuje
  • REKLAMA
  • #6 2862143
    Roger00
    Poziom 18  
    Rozwiązanie jest takie: nie chwalisz się nikomu i nikt cię nie zakapuje.
  • #8 2864663
    Togus
    Poziom 11