logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Instalacja gazowa do Fabii 1.4 MPI 2001 - sekwencyjna czy zwykła?

ziółek 01 Sie 2006 14:18 4014 13
REKLAMA
  • #1 2869873
    ziółek
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    cześć!!

chce założyć gaz w fabii i gdzie pojade do zakładu montującego gaz to każdy mówi co innego: jedni że trzeba gaz sekwencyjny ( o koszcie nie wspomne) bo ponoć na zwykłym może przestać jeźdzć na benzynie i może "strzelać". Inni znów że wystarczy zwykła instalacja ( w granicach 2000 zł) i nie będzie żadnych problemów. Jestem "zielony" w tym temacie i nie wiem co robić. Czy chcą po prostu mnie naciągnąć na instalacje sekwencyjną czy rzeczywiście mogą być prblemy ze zwykłą??
    Pomocy!!!
  • REKLAMA
  • #2 2870005
    wojtekryba
    Poziom 32  
    Ocena: 486
    silnik czeski czy vw?
  • #3 2870055
    ziółek
    Poziom 11  
    niestety nie mam pojęcia - wiem że 8 zaworowy i z aluminiowym kolektorem
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 2870088
    wojtekryba
    Poziom 32  
    no to czeski, zamontuj coś dobrego II generacji będziesz zadowolony

dostałes na pw.
  • #5 2870193
    ziółek
    Poziom 11  
    dzieki za rade!!!
    Proponują mi BRC ale jak czytam to są jeszcze jakieś "modele" tej instalacji. Nie chciałbym się wkopać w coś z czym miałbym problemy.
  • REKLAMA
  • #6 2870238
    wojtekryba
    Poziom 32  
    zaufaj mnie i im.
  • REKLAMA
  • #7 2870289
    momik12
    Poziom 31  
    Ocena: 386
    jeśli druga gen.to coś naprawde dobrego.Dodatkowo emulatorAEB cod 465 lub podobny.Wbrew pozorom nie jest to prosty samochód i jeśli instalacja będzie zamontowana niepoprawnie z czasem zapali się tam kontrolka MIL.Ponadto sonda szerokopasmowa stanowi tam dla niewtajemniczonych dość duży problem i sygnał analogowy do sterownika gazowego można uzyskać jedynie z emulatora AEB.

Pozdrawiam
  • Pomocny post
    #8 2870628
    Mireq