Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

gaz w fabii 1.4 MPI - 2001r.

ziółek 01 Sie 2006 14:18 3312 13
  • #1 01 Sie 2006 14:18
    ziółek
    Poziom 9  

cześć!!

chce założyć gaz w fabii i gdzie pojade do zakładu montującego gaz to każdy mówi co innego: jedni że trzeba gaz sekwencyjny ( o koszcie nie wspomne) bo ponoć na zwykłym może przestać jeźdzć na benzynie i może "strzelać". Inni znów że wystarczy zwykła instalacja ( w granicach 2000 zł) i nie będzie żadnych problemów. Jestem "zielony" w tym temacie i nie wiem co robić. Czy chcą po prostu mnie naciągnąć na instalacje sekwencyjną czy rzeczywiście mogą być prblemy ze zwykłą??
    Pomocy!!!

• #2 01 Sie 2006 15:01
    wojtekryba
    Poziom 32  

silnik czeski czy vw?

• #3 01 Sie 2006 15:14
    ziółek
    Poziom 9  

niestety nie mam pojęcia - wiem że 8 zaworowy i z aluminiowym kolektorem

• Pomocny post
    #4 01 Sie 2006 15:23
    wojtekryba
    Poziom 32  

no to czeski, zamontuj coś dobrego II generacji będziesz zadowolony

dostałes na pw.

• #5 01 Sie 2006 15:51
    ziółek
    Poziom 9  

dzieki za rade!!!
    Proponują mi BRC ale jak czytam to są jeszcze jakieś "modele" tej instalacji. Nie chciałbym się wkopać w coś z czym miałbym problemy.

• #6 01 Sie 2006 16:07
    wojtekryba
    Poziom 32  

zaufaj mnie i im.

• #7 01 Sie 2006 16:20
    momik12
    Poziom 31  

jeśli druga gen.to coś naprawde dobrego.Dodatkowo emulatorAEB cod 465 lub podobny.Wbrew pozorom nie jest to prosty samochód i jeśli instalacja będzie zamontowana niepoprawnie z czasem zapali się tam kontrolka MIL.Ponadto sonda szerokopasmowa stanowi tam dla niewtajemniczonych dość duży problem i sygnał analogowy do sterownika gazowego można uzyskać jedynie z emulatora AEB.

Pozdrawiam

• Pomocny post