logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć TV satelitarną w domu i rozdzielić sygnał na kilka telewizorów?

aresq 07 Sie 2006 21:15 1826 10
REKLAMA
  • #1 2890964
    aresq
    Poziom 11  
    Ocena: 5
    Witam, kupiłem dom i mam problem z podłączeniem tv. Dom jest w centrum miasta, ale w grę wchodzi tylko tv sat (do tej pory w bloku miałem kablówkę i jestem laikiem w tym temacie). Chciałbym się dowiedzieć co musiłbym zakupić, żeby móc oglądać tv możliwie najmniejszym kosztem i, żeby nie trzeba było zbyt dużo kombinować. Zależało by mi też, żeby móc sygnał rozdzielić na kilka tv i, żeby był eurosport po polsku. Wiem, że to mogą być duże wymagania, ale ja w ogóle nie mam wiedzy w tej dziedzinie. Wchodziło by w grę wykupienie jakiegoś pakietu, oraz zestawu talerza itd. u jakiejś firmy, za rozsądną kwote miesięczną. Chyba, że istnieje jakaś możliwość założenia "prywatnej" anteny.
    Proszę o rady i dziekuje :-)
  • REKLAMA
  • #2 2891034
    joseph-auto
    Poziom 18  
    Ocena: 19
    Pakiety satelitarne zaczynają się od 35 zł.
    Proponuję obejrzeć ofery cyfrówek. Na pewno w grę wchodzi jedynie satka cyfrowa, jest jeszcze opcja tunera FTA ( programy bezpłatne ).
    Jeśli chodzi o reozdzielenie sygnału, to przy jednym tunerze i modulatorze wszyscy oglądają to samo, ewentualnie konwerter twin, lun qatro, i do tego kilka tunerów. No i powstają problemy....
    trzeba wypracować jakiś kompromiś jakościowo-cenowy....
  • REKLAMA
  • #3 2891045
    aresq
    Poziom 11  
    z tych pakietów co patrzyłem, to nigdzie nie było eurosport po polsku, nawet z dopłatą (tylko niemiecki)
  • #4 2891057
    pajo21
    Poziom 35  
    Ocena: 173