logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Skoda Favorit gaśnie przy zmianie biegów - co może być przyczyną?

newDJ 12 Sie 2006 22:27 1221 6
REKLAMA
  • #1 2910016
    newDJ
    Poziom 18  
    Ocena: 153
    Witam.Jako że w temacie usterek samochodowych jestem zielony mam następujący problem do rozwiązania.Skorupa gaśnie w czasie jazdy gdy tylko wcisnę pedał sprzęgła aby zmienić biegi.Serwo niedawno wymienialem,co prawda na używane lecz wszystko było w porządku aż do dzisiaj,nieżle sprawowała się w wypadach na rybki.Co może być tego przyczyną?Dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
  • REKLAMA
  • #2 2910204
    Horse5
    Poziom 15  
    Ocena: 69
    Najprawdopodobniej zbyt ubogo ustawiona mieszanka biegu jałowego w gaźniku co powoduje przy wzroście prędkości napływającego powietrza(jeździe) zgaszenie silnika. Czy na postoju na biegu jałowym pracuje bez problemów równomiernie i dobrze się wkręca na obroty?
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 2910774
    viper555
    Poziom 39  
    Ocena: 2157
    Moze brak zasilania na dyszy wolnych obrotow.Pozdr.
  • REKLAMA
  • #4 2910800
    newDJ
    Poziom 18  
    Witam.Po wymianie serwo wszystko było w porządku,skorupa równo pracowała.Stało się to gdy wracaliśmy wczoraj z ryb.Gdy dziś rano zapaliłem silnik pracował też równo(na ssaniu) i dodając gazu wchodził na obroty.Zobaczymy czy w czasie jazdy będzie się powtarzać wczorajsza sytuacja.Pozdrawiam
  • Pomocny post
    #5 2913348
    Horse5
    Poziom 15  
    Ocena: 69
    No właśnie ale na ssaniu zawsze bedzie lepiej pracował to oczywiste...
    Diagnozę przeprowadza się na silniku nagrzanym!