Witam.
Mam taki to problem, ze najpierw pokazal mi sie blad n146 nastawnik dawki. Wlalem plyn do czyszczenia ukladow wtryskowych i mu przeszlo od razu. Pewnie byl zabrudzony. Ale kilka godzin pozniej stracil moc. Vag pokazal, ze to przeplywka. Wartosc z 3 okna bloku 003 (wartosc jaka powinna byc jak wynika z mojej wiedzy) byla stala dla calego zakresu obrotow i wynosila 1500 mg/R.
po wymianie przeplywki wszystko bylo ok. Zrobilem 450km, osiagi wrocily do normy (predkosc przed wymiana max 165 km/h po wymianie ponad 200).
Przeplywomierz kupiony w aso irlandia oryginalny bosh.
nastepnego ranka problem.
wsiadam odpalam, bez problemow, wyjezdzam spod domu a tu .... brak mocy. pedal w deche a tu 2000 obr nie moge osiagnac. staje na poboczu, luz, przygazowka i ok. wraca wszystko.
nastepny postoj, po wylaczonym silniku i znowu to samo.
po podlaczeniu do komputera otrzymuje blad przeplywki.
odczytuje dane z bloku 003 i mam (okienko 3) po uruchomieniu silnika 5 mg/R troszke gazu i zmienia sie na 0. Wieksza przygazowka i wskakuje wartosc 550mg/R i tak juz do wylaczenia silnika.
wartosc w oknie 2 zmienia sie wraz z obrotami - normalnie chyba.
ponizej zalaczam zrzut vag scope'a.
Jak sobie z tym poradzic? czy to mozliwe aby nowa przeplywka padla?
dodam tylko ze filtr powietrza jest nowy, dobrze zalozony.
Zmierzylem napiecia na wtyczce do przeplywomierza: pin 2+3 i 2+masa U=14V, 4+3 i 4+masa U=5V. czyli tak jak powinno byc.
Czy aso daje gwarancje na sama czesc? jak sam zakladam? czy nie ma na co liczyc?
pozdrawiam DJ
Mam taki to problem, ze najpierw pokazal mi sie blad n146 nastawnik dawki. Wlalem plyn do czyszczenia ukladow wtryskowych i mu przeszlo od razu. Pewnie byl zabrudzony. Ale kilka godzin pozniej stracil moc. Vag pokazal, ze to przeplywka. Wartosc z 3 okna bloku 003 (wartosc jaka powinna byc jak wynika z mojej wiedzy) byla stala dla calego zakresu obrotow i wynosila 1500 mg/R.
po wymianie przeplywki wszystko bylo ok. Zrobilem 450km, osiagi wrocily do normy (predkosc przed wymiana max 165 km/h po wymianie ponad 200).
Przeplywomierz kupiony w aso irlandia oryginalny bosh.
nastepnego ranka problem.
wsiadam odpalam, bez problemow, wyjezdzam spod domu a tu .... brak mocy. pedal w deche a tu 2000 obr nie moge osiagnac. staje na poboczu, luz, przygazowka i ok. wraca wszystko.
nastepny postoj, po wylaczonym silniku i znowu to samo.
po podlaczeniu do komputera otrzymuje blad przeplywki.
odczytuje dane z bloku 003 i mam (okienko 3) po uruchomieniu silnika 5 mg/R troszke gazu i zmienia sie na 0. Wieksza przygazowka i wskakuje wartosc 550mg/R i tak juz do wylaczenia silnika.
wartosc w oknie 2 zmienia sie wraz z obrotami - normalnie chyba.
ponizej zalaczam zrzut vag scope'a.
Jak sobie z tym poradzic? czy to mozliwe aby nowa przeplywka padla?
dodam tylko ze filtr powietrza jest nowy, dobrze zalozony.
Zmierzylem napiecia na wtyczce do przeplywomierza: pin 2+3 i 2+masa U=14V, 4+3 i 4+masa U=5V. czyli tak jak powinno byc.
Czy aso daje gwarancje na sama czesc? jak sam zakladam? czy nie ma na co liczyc?
pozdrawiam DJ