logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zacząć chip tuning? Wiedza i sprzęt dla początkującego technika

bary2004_2005 18 Sie 2006 20:12 6187 6
REKLAMA
  • #1 2928777
    bary2004_2005
    Poziom 10  
    Ocena: 8
    Witam, jestem w ostatnio klasie technikum elektronicznego i bym chciał wreszcie sie czymś zająć, proszę was o pomoc w sprawie chip tuningu, jestem z małej miejscowości i chciałbym sie dowiedzieć wszystko i robieniu chipów, wszelkie materiały będą pomocne bo zaczynam praktycznie od zera. Proszę was o potrzebna wiedze do tego (jakieś linki, materiały pomocne), a także chciał bym wiedzieć jakie urządzenia będą mi potrzebne do tego. Najpierw to by mi była potrzebna wiedza i o to was proszę. Pozdrawiam i liczę na pomoc
  • REKLAMA
  • #2 2929238
    Roli
    Poziom 26  
    Ocena: 171
    Chiptuning to nie moja dziedzina, ale napisze Ci to co napiszą Ci inni. Nikt tak do końca nie powie Ci jak to robić, ponieważ wszyscy sie tego sami uczyli na błędach i na początku być może posadzisz kilka sterowników, ale z biegiem czasu i praktyką załapiesz o co w tym biega a po drugie jak wiesz wiedza kosztuje i wątpliwe jest to że ktoś weźmie Cie za ręke i pokaże jak modyfikować polszczególne mapy. Poza wiedzą i sprzętem musiał byś jeszcze dysponować hamownią obciążeniową i wskaźnikami typu AFR na sondzie szerokopasmowej bo bez tego nie bedziesz wiedział co dały poszczególne modyfikacje. Na początek proponuje kombinować na swoim samochodzie i robić testy drogowe typu przyśpieszenia na poszczególnych biegach, elastyczność. Poszukaj też tutaj na elektrodzie, ponieważ jest sporo tematów o tym zagadnieniu - opcja szukaj, poza tym www.google.pl Twoim przyjacielem :)
  • REKLAMA
  • #3 2930865
    bary2004_2005
    Poziom 10