logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

MSI GEFORCE FX5200-T128 czy da rade to podkrecic ?

atarax 30 Sie 2006 00:44 1566 4
REKLAMA
  • #1 2968017
    atarax
    Poziom 11  
    Witam mam karte graficzna MSI GEFORCE FX5200-T128 MSI GEFORCE FX5200-T128 czy da rade to podkrecic ? jest tam opcja w sterowniku karty jak DOT sluży ona rzekomo do podkrecania ? czy jest to bezpieczne ? o ile moge podkrecic taka karte ? dodam ze jestem kompletnie zielony w tym :| prosze o jakies rady wskazówki i tym podobne dziekuhe z góry wszystkim ktorym bedzie chcialo sie przeczytac tego posta pozdrawiam :)

Moderowany przez jankolo:

Przeniosłem z działu Komputery Hardware

• REKLAMA
  • #2 2968643
    cezar23
    Poziom 12  
    wystarczy wpisz w start uruchom regedit wejdz w rejestr i pokoleji HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE NVIDIA corporation GLOBAL i klikasz na NVT weak po prawej prawym myszy nowy DWOR i w nazwie CoolBits klikasz enter 2 razy i wpisujesz 3 i enter poznie we wlasciwosci ekranu gefoce tam powinno pojawic sie taktowanie zegara klikasz na recznym i zaznacz tez zeby zastosowal po ponownym uruchmieniu teraz suwakami zwiekrzasz taktowanie pamieci i procesora ja bym radzil bez dodatkowego chlodzenia nie wiecej niz 15% ale to zalezy czy nie bedzie przeklaman jakis hiroglifw w grch poznie bierzesz wyproboj zmiany sprawdzi wez zastosoj i gotowe milego krecenia ema ccc
  • REKLAMA
  • #3 2968834
    atarax
    Poziom 11  
    a zabawy typu power strip itd ??
  • REKLAMA
  • #4 2969882
    cezar23
    Poziom 12  
    powerstrip jak najbardziej ale ja wole ta metode wybor nalezy do ciebie
  • #5 2972653
    Lukas_P
    Poziom 13  
    Ocena: 2