logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Dlaczego SHARP AR-153 drukuje bladą lewą stronę? Jakie mogą być przyczyny?

Samuraj 19 Wrz 2006 17:36 2231 12
REKLAMA
  • #1 3036021
    Samuraj
    Poziom 35  
    Ocena: 619
    Mam problem z kopiarką SHARP AR-153.
    Nie znam się na tym sprzęcie, ale objawy są takie, że cześć strony jest jakby niedoswietlona, wydruk jest blady. Najlepiej widać to na ramkach i w tekście na całej stronie.Cała lewa strona jest wyrażanie słabszej jakości. Ten sam efekt zaobserwowałem w przypadku kopiowania jak i drukowania. Gdzie szukać problemu? To typowa usterka czy coś nowego??
    Raczej sam nie będę tam grzebał, ale chce zaciągnąć opinii fachowców, co to może być.
    Dziwie się tylko że po tak małym przebiegu (ok. 1,5k kopii) wystąpiła już usterka, czy to jakoś świadczy o sprzęcie czy tak się akurat trafiło?
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 3036461
    cezar80
    Poziom 27  
    Ocena: 67
    Po pierwsze wyczyść optykę, choć jeśli wydruk też kiepski to nie pomoże
    Drugie i napewno pomoże to zabrudzona jest szybka nad bębnem, stąd jedna strona może być bledsza
    Trzecie ale mało prawdopodobne zabrudzone lustra lasera i polygonu, lecz jak piszesz przy takim małym przebiegu trochę nie realne (no chyba że straszne warunki pracy)
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 3036583
    nagi57
    Poziom 13  
    Witam.
    cezar80 ma rację. Na 99% krawędzie luster poligon motor przybrudzone. Niestety w tej kopiarce trzeba trochę rozkrecić żeby dostać się do lasera. Proponuje w trybie serwisowym kodem 64 wydrukować test. Jeśli będzie blado z jednej strony to 1% na brudną elektrodę nad bębnem a 99% stawiam na laser.
  • REKLAMA
  • #4 3036627
    Samuraj
    Poziom 35  
    Jak mówiłem sam paluchów wtykać tam zamierzam, ale mimo wszystko dzięki za opinie.