Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

automatyczne zamykanie zamka podczas jazdy z VW GOLF'ie III

mavi 02 Paź 2006 00:15 3791 32
  • Poziom 19  
    Witam

    Mam taki problem.

    podłaćzyłem do mojego golfa alarm z funkcją domykania zamków podczas jazdy. Problem polega na tym ze gdy drzwi auta są zamkniete a włączona jest stacyjka to nie mogę spowodować by zamki się zamknęły. pomimo podłącznia fizycznie napięcia pod kable sterujące siłownikami, te nie reagują. Dodam ze mam oryginalne zamki pneumatyczne w aucie i wszystko pięknie chodzi jesli włączam bądź wyłaczam alarm. Proszę o rade co trzeba zrobic by siłownik sterujący można było zaknąc podczas jazdy autem. Mój golf jest z 95 roku.

    pzdr.
  • Poziom 32  
    A dzyndzlem możesz zaknąć?
  • Poziom 12  
    moge sie mylic ale silowniki sa sterowane masa
  • Poziom 32  
    Jeżeli zamek jest oryginalny, to zamki są sterowane plusem. Podpiąłeś się pod comfort, a ten działa tylko na zgaszonej stacyjce i dlatego nie zamykają się drzwi w czasie jazdy.
  • Poziom 19  
    drzwi dzynglem moge zamknąć i wtedy zamykają sie wszystkie siłowniki. Sterownik sterowny jest plusem i musialem zastosować przekazniki. A co do kabla do ktorego sie podpiąłem to nawet nie wiedzialem ze są dwa przewody ktorymi można domknąć drzwi. Robilem to wg instrukcji od kogoś na elektrodzie. Może ktoś zna kolor przewodu do ktorego w takim razie trzeba sie podpiąć??
    pzdr.
  • Poziom 18  
    Puść mi schemat alarmu to tobie pomogę za mało danych funkcja domykania zamków prawie zawsze trzeba zaprogramować po zamontowaniu alarmu pozdrawiam
  • Poziom 19  
    Ja wiem ktory kabel od strony alarmu jest tym od domykania. Ja potrzebuje wiedzieć ktory przewód z instalacji golfa jest tym pod który muszę się podpiąć.
  • Poziom 18  
    Nie ma dodatkowego przewodu do zamknięcia drzwi w golfie dla rozwikłania problemu musiałbym zobaczyć schemat tego alarmu pozdrawiam
  • Poziom 28  
    Jeśli przekręcisz zapłon to sprawdz czy kołeczkiem (od strony kierowcy)możesz zamykać i otwierać.Wtedy sprawa sie nieco wyjaśni.
    Pozdr.
  • Poziom 32  
    Kolega przecież napisał, że dzyndzlem może sterować.
  • Poziom 11  
    kolego musisz znalez przewód w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy nie pamietam jaki kolor ale musi sie tam zmieniac sygnał przy zamknieciu bedzisz miał -12V a przy otwarciu +12V lub na odwrót.Lecz żeby zasterowac to z alarmu potrzebne są przekazniki 2 szt ze stykami NC NO COM
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    kolego golfy maja dwa sterowania jedne z wkładki czyli dwa plusy tzw komfort i jedno z siłownika na jednym przewodzie. oczywiscie starsze modele miały tylko sterowanie na jednym przewodzie z silownika bo to jest zamek pneumatyczny sterowany elektrycznie.Zrobiłem juz takich pare sztuk i wszystko działa
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    czasem tego sterowania z wkładki wogole nie było wiec trzeba było sie podłaczyc pod przewody z silownika w drzwiach kierowcy a tam dochodzi +12V -12V i przełacznik w siłowniku daje raz plus raz minus więc trzeba sie wpiąc w ten przewod i po zabawie.Na tym przewodzie zmieniają sie stany jak sterujemy cyplem w drzwiach jak by tego niebyło to skąd pompa miała by wiedziec ze ma pompowac,przeceż tamte przewody ida do wkladki.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    to zerknij jak bedziesz miał okazje.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 32  
    Robert.s. na zdrowy rozsądek, musi być sterowanie z wkładki, bo jest comfort i musi być sterowanie z siłownika bo jest zamykanie z dzyndzla. Ja chyba też robiłem takiego golfa co miał sterowanie na jednym kablu i kiedyś ci o tym pisałem, ale do tej pory nie jestem pewien. Byłeś tak sugestywny z tymi dwoma plusami, że uznałem, że to był GolfII + cholesterol. A teraz to już mi tak zamieszaliście, że jak przyjdzie mi robić golfa, to normalnie drzwi rozbiorę :D (oczywiście wiem, że to niepotrzebne ;) )
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 32  
    norbert.s. napisał:
    no a jak nie ma komfortu,to też masz sterowanie z wkładki

    Nie, wtedy kluczyk zamyka siłownik i nie ma wyłącznika na wkładce.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 32  
    Beczki i 190 miały sterowanie z dzyndzla, C-Classe i inne nie, tylko z guziora na konsoli. Audi miało ale nie wiem czy wszystkie, nie miałem szczęścia do tej marki.
    Odpowiadając koledze który zadał pytanie o zamykanie zamka po stacyjce, to musisz zrobić dodatkowe sterowanie dwoma przekaźnikami układ zmiany polaryzacji na przewodzie z siłownika w drzwiach kierowcy, nie wiem jaki kolor, ale będą trzy, czerony, brązowy i ten trzeci i to ten do przecięcia.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 32  
    Beczki miały tylko pneumatykę, 190 i 124 miały z dzyndzla na niebieskim. Jak zamknąłeś zamek dzyndlem to cały się chował i trzeba było klamką otwierać, wk... mnie to i dlatego pamiętam ;)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 32  
    A wracając do tego Golfa, to coś mi się kołacze po głowie czerwono zielony, ale cholesterol mi się ostatnio podniósł więc nie gwarantuję...
  • Użytkownik usunął konto