Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Unifon Scaitel-jak podłączyć

nintai 03 Oct 2006 19:39 14403 12
    nintai
    Level 10  
    Witam. Nie znam się na tym, a muszę podłączyć unifon MIWI-URMET Scaitel mod.1132/40. Ze ściany wychodzi 6 żyłowy przewód z takimi oto kolorkami:
    szary, biały, brązowy, niebieski, zielony i pomarańczowy. Mam schemat na pudełku, ale niestety nic z niego nie rozumiem, tzn. nie jestem w stanie przyporządkować kolorów do funkcji. Nie posiadam miernika, więc nie mogę sprawdzić nawet napięcia. Jeżeli ktoś wie co i jak połączyć to proszę o pomoc.
    Załączam schemat z instrukcji Unifon Scaitel-jak podłączyć
    spiotrs
    Level 12  
    Zlokalizuj wzmacniacz (elektronikę domofonu), wybadaj który to kabelek idzie do Twojej magicznej ściany, odpisz do czego podpięte są poszczególne kolory, to Ci wszystko naświetlę.
    A jeżeli jest to domofon wieloabonentowy, to idź do sąsiada, odpisz kolorki z jego słuchawki i już.

PS
    nintai
    Level 10  
    Dzięki, tylko, że to ten kabelek wychodzi mi ze ściany. Mam kilka żył w róznych kolorach i muszę je poskręcać do płytki w domofonie. nie wiem co do czego. Na sąsiada to już za późno (:)), a poza tym to tu był inny model. Ten jest nowy , a stary wyrzuciłem przed remontem (4 miechy temu). Znalazłem post z zamianą z wekty na 1132, przeanalizowałem kolory:| wg innego postu, zrobiłem podobnie , ale nie poszło. A jak zlokalizować zasilacz?
    neozonta
    Level 11  
    Witam!
    Mam ten sam model domofonu.
    ale mam 8 kabelków t.j.
    2 zielone
    2 szare
    2 miedziane (oczywiście w koszulce :) )
    1niebieski
    1 czerwony
    podpięte mam
    1-miedziany
    CA- nie mam
    2-niebieski
    6-zielony
    10-nie mam
    9-nie mam
    zworke 6-10 przerwałem
    slyszę w sluchawce i na dole też mnie słychać, natomiast nie słychać dzwonka z dołu jak też nie mogę otworzyć drzwi.