Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat 3B 2003r i SEO Perfect

MaG_ 20 Paź 2006 14:22 4858 47
  • #1 20 Paź 2006 14:22
    MaG_
    Poziom 19  

    Przymierzam sie do zamontowania alarmu.
    Wybor (za sugestiami na elektrodzie) padl na Seo Perfect.
    Tyle ze widze ze mozna to podlaczyc na 2 sposoby.
    Tradycyjnie i po CAN.
    Pytanie co zyskuje podlaczajac to po CAN i czy jest sens podlaczac to w ten sposob. Moze poprostu korzystajac z programu nr8 (kod 3358) podlaczyc tradycyjnie???

    0 29
  • #2 20 Paź 2006 15:04
    renqien
    Poziom 32  

    Po CANie jest troszeczkę łatwiej, ale w sumie Passat to i tak łatwe auto więc moim zdaniem lepiej wybrać opcję bez CANa.
    W praktyce różnica polega na tym, że Inverter CAN odczytuje z magistrali danych sygnały o zamknięciu zamka, włączeniu stacyjki czy otwarciu drzwi. W wersji tradycyjnej będziesz musiał podpiąć te przewody (stacyjka, drzwi, zamki) samodzielnie.

    0
  • #3 20 Paź 2006 16:11
    xwit
    Poziom 33  

    He B6 a nie B3.Ale tak serio,nie ma chyba sensu wsadzac pieniędzy w can'a.Renqien ma racje ale jak tam chcesz.B6 to fakt proste autko ale jak się wie co gdzie wpiąc.Ale jak się nie wie to jest lipa.Do Perfecta masz całą opisówkę więc jest prosto.

    0
  • #4 20 Paź 2006 20:08
    renqien
    Poziom 32  

    B6 czyli 3B, kolega ma rację.

    0
  • #6 20 Paź 2006 22:53
    MaG_
    Poziom 19  

    no.... literki mi sie zamienily
    A lewe trzeba rozbierac czy wystarczy sie dobrac do wiazki z drzwi??
    Rozumiem ze przy CAN nie traeba sie dobierac do drzwi....

    0
  • #7 21 Paź 2006 00:41
    renqien
    Poziom 32  

    Jeżeli chcesz wykorzystać domykanie szyb po załączeniu alarmu to musisz dostać się do sterownika, a ten jest niestety w drzwiach. Jeżeli zrezygnujesz z tej opcji to nie musisz. Dotyczy to zarówno alarmu "po CANie" jak i "zwykłego".

    0
  • #9 21 Paź 2006 08:32
    renqien
    Poziom 32  

    Trochę źle to napisałem, chodziło mi o to, że domykanie podpina się w drzwiach, niezależnie czy to CAN, czy zwykła bezpilotówka.

    0
  • #10 21 Paź 2006 08:35
    norbert.s.

    VIP Zasłużony dla elektroda

    może ja źle zrozumiałem. :spoko:,ale faktycznie kupiłbym tradycyjną bezpilotówkę,bo roboty niewiele więcej,a zawsze taniej,a passat b5 czy b6 jest bardzo wdzięczny do roboty,wszystko dostępne,duża przestrzeń,łatwe przejścia i drzwi też zrzuca się nieźle,bardzo lubię robić te modele.

    0
  • #11 22 Paź 2006 01:46
    MaG_
    Poziom 19  

    Jak sie dostac do komputera? Czy bez rozbierania podszybia sie nie obejdzie???
    Zdecydowalem sie na SEO bez CAN. W schemacie instalacyjnym (do kombi) jest inwerter poziomow +/-. Z kad to wziasc, ewentualmie jak to zrobic. Inwerter to wiem co to jest tylko nie rozumiem +/-.
    A tak wogole to gdzie mozna kupic SEO Perfect i ile trzeba za niego zaplacic. Dzwonilem do jednej firmy, to powiedzieli ze tylko z zalozeniem.
    Pozdrawiam

    0
  • #12 22 Paź 2006 01:57
    xwit
    Poziom 33  

    Inwerter zmienia plusa na minus lub odwrotnie czyli zmienia polaryzację.Możesz go zastąpic zwykłym przekaźnikiem.Ja tak robię.A potrzebny będzie do bagażnika.A kipisz to na www.conda.pl Jest tam wszystko czego będziesz potrzebował.

    0
  • #13 22 Paź 2006 10:36
    piotrkokot
    Poziom 22  

    ostatnio zakladalem i od razu ci powiem zebys nie podlaczal sie pod lampke tylko ciagnal przewody od kazdej krancowki bo sie zdziwisz jak facet wroci po jednym dniu , lepiej stosowac inwertery tez zakladalem przekazniki ale jak jest wolnogasnaca lampka to przekaznik bzyczy i klienci bali sie ze sie cos iskrzy pod deska

    0
  • #14 22 Paź 2006 11:05
    carrier
    Specjalista - Alarmy Samochodowe

    piotrkokot napisał:
    ostatnio zakladalem i od razu ci powiem zebys nie podlaczal sie pod lampke tylko ciagnal przewody od kazdej krancowki bo sie zdziwisz jak facet wroci po jednym dniu , lepiej stosowac inwertery tez zakladalem przekazniki ale jak jest wolnogasnaca lampka to przekaznik bzyczy i klienci bali sie ze sie cos iskrzy pod deska


    po cholerę ciagnąć kolejne krańcówki z drzwi, pod nogami kierowcy jest sterownik zamka centralnego i na nim sa wszystkie (brazowe z paskami)

    0
  • #15 22 Paź 2006 11:13
    piotrkokot
    Poziom 22  

    tego nie wyczailem , troche sobie roboty narobilem

    0
  • #16 22 Paź 2006 11:41
    xwit
    Poziom 33  

    A czemu ma wrócic???Rearming jest zaprogramowany w oryginalnym module.A i do lampki tam przekaźnika też nie potrzeba.Ja robiłem ich już parę sztuk i jeszcze żaden nie wrócił.

    0
  • #17 22 Paź 2006 17:08
    MaG_
    Poziom 19  

    Dzieki za rady, ale jak wyglada sprawa z tym komputerem?
    Ma ktos schemat inwertera??? Przeciez tam pewno jest 1 tranzystor i ze 2 rezystory i kosztuje 12 zl.......

    0
  • #18 22 Paź 2006 17:13
    piotrkokot
    Poziom 22  

    ja mialem tez 2003 i jak podlaczylem pod lampke to co jakis czas np po 60min wlaczal sie alarm i bylo to napewno od lampki bo po odlaczeniu przewodu wszystko bylo dobrze wiec podlaczylem wszystko od krancowek i chodzi , wyglada to tak ze po tym przewodzie cos jeszcze biega co jakis czas wysylany jest jakis impuls

    0
  • #20 22 Paź 2006 17:20
    MaG_
    Poziom 19  

    rozumiem ze podlaczyles wszystkie 4 krancowki przez diody + do tego przez diode brazowo-czarny od klapy bagaznika (combi)
    I jeszcze jedno pytanko.
    Wczoraj sprawdzalem i fabryczny c. zamek sam sie ponownie uzbraja jak sie nie otworzy drzwi. Czy w takiej sytuacji nie podlaczac przewodu Rearming od centralki SEO?

    0
  • #21 22 Paź 2006 17:24
    norbert.s.

    VIP Zasłużony dla elektroda

    MaG_ napisał:
    Dzieki za rady, ale jak wyglada sprawa z tym komputerem?
    Ma ktos schemat inwertera??? Przeciez tam pewno jest 1 tranzystor i ze 2 rezystory i kosztuje 12 zl.......
    - z plusa na minus mam ,ale w pracy,jutro ci mogę podesłać,jakiś tranzystor i opornik 10k,koszt poniżej złotówki,produkuję je na własny użytek od dawna,potrzebowałbym elementy inwertera z minusa na plus.

    0
  • #22 22 Paź 2006 17:30
    MaG_
    Poziom 19  

    To bardzo bym prosil. Jak bede mial +/- to analogicznie przekombinuje go z -/+ i Ci podesle

    0
  • #24 22 Paź 2006 17:49
    MaG_
    Poziom 19  

    I jeszcze szukac gdzie to kupic.
    Czy wiesz moze jak wyglada sprawa z dostepem do komputera???
    Trzeba rozbierac to cale podszybie?
    Wczoraj sprawdzalem i fabryczny c. zamek sam sie ponownie uzbraja jak sie nie otworzy drzwi. Czy w takiej sytuacji nie podlaczac przewodu Rearming od centralki SEO?

    0
  • #25 22 Paź 2006 18:20
    norbert.s.

    VIP Zasłużony dla elektroda

    całego nie trzeba,jest tam tylko trochę trudniejszy dostęp do jednej śruby obudowy,ale zobaczysz to na gorąco,a przewód rearmingu podłączasz po to,żeby dociągać szyby a nie ponownie dozbrajać alarm,nazwa faktycznie może zmylić:rearming-ponowne uzbrojenie.

    Dodano po 1 [minuty]:

    a jaki masz motor w tym potworze?

    0
  • #26 22 Paź 2006 19:14
    MaG_
    Poziom 19  

    1.9 TDI
    Czyli wystarczy sciagnac lewa wycieaczk i dobrac sie tam???

    0
  • #28 22 Paź 2006 19:29
    piotrkokot
    Poziom 22  

    wpiolem sie przy komforcie tak jak jest na schemacie seo, po paru dniach koles wjezdza ze wyje podlaczylem bezposrednio po lampke to samo dzwonilem do seo i oni znaja ten problem dlatego lepiej sprawdza sie modulik can ,

    0
  • #29 22 Paź 2006 19:49
    MaG_
    Poziom 19  

    to moze lepiej bezposrednio pod krancowki przez diody???

    0
  • #30 22 Paź 2006 22:02
    renqien
    Poziom 32  

    DOORS SWITCH Connect to the BROWN/WHITE wire at the position nr. 6, in the 10 way light
    green connector, marked 6, of the connectors holder support, behind the
    covering of the bonnet opening lever.

    0