Witam.
Pojawil sie u mnie problem z regulatorem nadmuchu gdzie siedza dwa T1829-1. "Kazali" wymienic na BDX66C i wymienielem, ale podzialalo pare sekund i padlo. Regulator nie byl wlozony do konca do obudowy klimatyzacji, przez co nie byl chlodzony, ale nie wydaje mi sie zeby byla mozliwosc spalenia bez wydzielenia sie wysokiej temperatury, na dotyk nie mozna bylo stwierdzic ze sa gorace, nie byly nawet cieple.
W tej chwli mam jedynie najwiekszy bieg (6) ale tylko na wlaczonej klimatyzacji.
Koledzy pisali rowniez o jakims termicznym wylaczniku, ze ma zadzialac w przypadku wiekszej wartosci pradu, ale skoro wentylator dziala na maksymalnym biegu i sie nie wylacza to chyba nie powinno miec to zwiazku....
Czy mogly sie tak szybko spalic te BDX'y ?
Pojawil sie u mnie problem z regulatorem nadmuchu gdzie siedza dwa T1829-1. "Kazali" wymienic na BDX66C i wymienielem, ale podzialalo pare sekund i padlo. Regulator nie byl wlozony do konca do obudowy klimatyzacji, przez co nie byl chlodzony, ale nie wydaje mi sie zeby byla mozliwosc spalenia bez wydzielenia sie wysokiej temperatury, na dotyk nie mozna bylo stwierdzic ze sa gorace, nie byly nawet cieple.
W tej chwli mam jedynie najwiekszy bieg (6) ale tylko na wlaczonej klimatyzacji.
Koledzy pisali rowniez o jakims termicznym wylaczniku, ze ma zadzialac w przypadku wiekszej wartosci pradu, ale skoro wentylator dziala na maksymalnym biegu i sie nie wylacza to chyba nie powinno miec to zwiazku....
Czy mogly sie tak szybko spalic te BDX'y ?