Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat Stilo...dość wredny alarm

andrzejm36 31 Paź 2006 22:28 9765 11
  • #1 31 Paź 2006 22:28
    andrzejm36
    Poziom 10  

Witam.
    Mam pytanie do znawców tematu..(choć z zawodu jestem ektronikiem ..to kontakty z montażem alarmów miałem tylko w swoich autach które użytkowałem ) były to jednak alarmy proste ..bez magistrali Can Bus..najczęściej Proximy ( nigdy nie zawiodłem się na tej firmie..nawet z penem :) ).Kupiłem auto wynalazek fiata stilo który ma ( chyba ) alarm firmowy..mrugająca dioda, centralny z blokadą sterowany z kluczyka, domykanie szyb itd. ale nie ma załączania z pilota. Jest kluczyk tzw. styzoryk ale goły..bez przycisków.:(
    Piszę co do alarmu..chyba gdyż nie znalazłem syreny ani czujników ruchu.
    Całość sterowana jest z Body Computera..i czytając opisy na tym forum
    mam pytanie co do sposobu podłączenia jak i rodzaju sterownika który powinienem zastosować.Nie chce ,, kroić " wiązki w Body comp. i w zasadzie zrównoleglać to co założyła fabryka..chciałbym wykorzystać jakiś sterownik zamka centralnego ( i tu proszę o poradę ) wykorzystując
    styki przy module w drzwiach kierowcy od zamykania auta z kluczyka.
    Obrót kluczyka w zamku powoduje ( podanie masy do modułu drzwi )zamknięcie auta i załączenie alarmu..ponowny obrót w czasie nie przekraczającym 1s..powoduje uruchomienie silniczków blokady drzwi a przytrzymanie klucza w pozycji zamknięcia pow. 2 s załącza zamykanie szyb itd. Czyli praktycznie to o co by mi chodziło bez wielkiej ingerencji w elektronikę( choć wszystkie sygnały i tak się schodzą do body computera..wyłączników drzwi itd. ).
    Nie wiem czy można programowo wpisać ( w przypadku sterowania z fabrycznego pilota tak ) sygnalizacje załączenia alarmu przez kierunki.
    PYTANIE..jaki sterownik zamka centralnego ma zgrabnego pilota ( może