logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak obliczyć prądy w oczkach metodą prądów oczkowych?

joe16 09 Lis 2006 22:44 2435 7
REKLAMA
  • #1 3207227
    joe16
    Poziom 11  
    Proszę o pomoc :cry: mam zadanie do zrobienia z eleltry a jestem z tego zupełnie zielony w schemacie należy obliczyć prądy .Metodą prądów oczkowych prosze o pomoc .
    Załączniki:
    • Jak obliczyć prądy w oczkach metodą prądów oczkowych? Schemat zad domowego.jpg (28.61 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 3207238
    joe16
    Poziom 11  
    Dane oraz schemat jest podany w załoczniku.
  • REKLAMA
  • #3 3207345
    Quarz
    Poziom 43  
    Ocena: 626
    Witam,
    umówmy się, że Ty napiszesz te dwa równania na prądy oczkowe i tu je pokażesz, a my sprawdzimy.... :D
    Chciałem Ci dać już odpowiedzi, ale jesteś niezroważny i na Twoim schemacie nie ma podanej wartości rezystora R4?
    Poza tym, korzystaj z dostępnego tu słownika i nie rób takich brzydkich błędów ... :cry:

Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #4 3207383
    eP
    Poziom 27  
    Ocena: 21
    Podaj ile wynosi E4 oraz R4
  • #5 3207565
    joe16
    Poziom 11  
    E4 wynosi 5V a rezystora 4 niemam podanego
    Równania z drógiego prawa kirchofa które ułożyłem wyglądaja następująco :
    E1-E2=-R3I1-R1 I1-R4I2
    E2-E3-E4=R4I2-R5 I3-R6I3
    równania ktre ułozyłem i tak pewnie bedom zle ale w prawdzie człowiek uczy sie na błedach
  • REKLAMA
  • #6 3207593
    Quarz
    Poziom 43  
    Ocena: 626
    Witam,
    skoro nie wiesz ile wynosi wartość R4 to klapa ... wyników liczbowych nie ma :cry:
    Natomiast prawie strony Twoich równań są błędne.
    Przede wszystkim to prądy oczkowe, by odróżnić je od gałęziowych, oznacza się podwójnym indeksem, np. I11, I22, natomiast prądy gałęziowe jednym, tak jak to masz na swoim schemacie.

Pozdrawiam
  • #7 3207624
    joe16