logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak skonfigurować router Microcom 2656 do połączenia dwóch komputerów?

marekhtk 17 Gru 2006 00:15 1289 4
REKLAMA
  • #1 3339355
    marekhtk
    Poziom 10  
    Witam
    Kupiłem ten router i mam problem.
    Po pierwsze jestem zielonyw sprawach konfiguracji.
    Podłaczyłem router do komputera poprzez USB zainstalowałem oprogramowanie no i połaczyłem się z internetem, następnie wziołem podłaczyłem drugiego kompa poprzez kabel sieciowy i tu zaczął się problem! Nie mogę połaczyć się z internetem z drugiego kompa dlaczego ??
    Jak to wszystko mam skonfigurować??
    Bardzo proszę o popmoc ( krok po kroku )
  • REKLAMA
  • #2 3339418
    mw5
    Poziom 14  
    Ocena: 24
    Najpierw napisz od jakiego dostawcy masz internet ( neostrada, kablówka).
    Napisz mi jeszcz dlaczego nie połączyłeś obu komputerów przez karty sieciowe.
    Opisz jeszcze rutor ( jakiej firmy i z jakim wejściem RJ11 czy RJ45 a postaram ci pomóc.
  • REKLAMA
  • #3 3339732
    marekhtk
    Poziom 10  
    Router to microcom 2656. Dostawcą usług jest neostrada. Router posiada wejście jedno do połączenia przez usb i tym podłaczyłem pierwszy komputer ( niemam tam sieciówki ) a drugi poprzez RJ45 i kartę sieciową.
    Pierwszy komputer chodzi bez zażutów zaś drugi ten poprzez sieciówkę nie. Dodatkowo na 1 kompie instalowałem drivery do modemu tak jak pisło w instrukcji.
  • REKLAMA
  • #4 3340411
    jaroslawk
    Poziom 21  
    Ocena: 13
    Witam,
    Z tego co pamiętam to urządzenie może pracować jako router i modem. W chwili obecnej wykorzystujesz modem i komputer podłączony przez siec (RJ45) nie mam prawa działać.
    Podłącz dwa komputery do switcha znajdującego się w w/w urządzeniu i wszystko będzie działało. Wymagana jest oczywiście konfiguracja routera.
  • #5 3343355
    mw5
    Poziom 14  
    Ocena: 24