logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć mixer Reloop RMX-30 do wieży i komputera?

cmurek 21 Gru 2006 17:01 1962 4
REKLAMA
  • #1 3356135
    cmurek
    Poziom 16  
    Ocena: 5
    Witam serdecznie Mam taki problem... mianowicie, zakupiłem mixer Reloop RMX-30 i niestety nie dostałem do niego instrukcji obsługi, w związku z tym nie wiem jak mam to wszystko podłączyć. Wiem że na "main out" musze wpiąć chinche do "master" a chinche z drugiego końca tego kabla na aux który mam w wieży (na wieży będzie słyszalna muzyka z mixera, tak myśle, jeśli nie to mnie poprawcie. Jestem w tym kompletnie zielony!) Nastepnie w "Input 1" mam włożyć chiche z zakończeniem jack który ma być w kompie i w drugim tak samo? (bo moje plany sa takie ze chce aby dzwiek byl slyszany na wiezy a muza puszczana z komputera który posiada 2 karty dźwiękowe) Proszę o pomoc... myslę że się chyba nie mylę co do tych podłączeń ale wole wcześniej zapytać bo słyszałem że bardzo łatwo można spalić mixer więc mam duże obawy. A druga sprawa to taka, że chciałem abyście mi poradzili jaki mixer wybrać. o coprawda kupiłem tego "Reloop RMX-30" który ma 1,5 roku i był uzywany tylko w domu... widziałęm że gra bardzo dobrze ale zastanawiam się czy nie lepszy byłby dla mnie "BEHRINGER VMX-200" który kupię nowy z gwarancją. Jak uważacie? Który wy byście mi doradzili? Zostalibyscie przy tym reloopie cz ytez zmienili na behringera? Czekam na wasze opinie. Pozdrawiam serdecznie.
  • REKLAMA
  • #2 3357641
    Artur k.
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1701
    Witam

Myśle że nie ma co zmieniać na behringera, po co chciałbyś to robić ??

Podłączenie miksera jest intuicyjne i nie trzeba do tego mieć jakieść specjalnej wiedzy.