Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Internet radiowy. Sygnał - 70%. Pingi są, a Internet mam kilka godzin.

22 Gru 2006 18:16 2262 6
  • Poziom 11  
    Mam caly czas dobry zasieg ok70% pingi do bramki tez sa dobre ale mam net przez kilka godzin dziennie. Fachowcy od tego neta twierdza ze to wirusy, zrobilem format i nadal to samo. Byli u mnie ale nic nie wymyslili. Nie wie ktos co jest grane?
  • Poziom 11  
    Co masz na mysli piszac ze masz neta przez kilka godzin dziennie.Domyslam sie ze strony sie nie laduja, jaki ping masz do wp czy do onetu i czy w czasnie gdzy "nie ma netu jest ping do brami i/lub do wp/onetu.
  • Poziom 11  
    Jak nie ma netu do pokazuje "nie mozna wyswietlic strony"
    z wp.pl
    Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=515ms TTL=121
    Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=381ms TTL=121
    Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=24ms TTL=121
    Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=165ms TTL=121
    Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=62ms TTL=121
    Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=293ms TTL=121
    Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=37ms TTL=121
    Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=70ms TTL=121

    z bramki

    Odpowiedź z 192.168.51.11: bajtów=32 czas=6ms TTL=64
    Odpowiedź z 192.168.51.11: bajtów=32 czas=3ms TTL=64
    Odpowiedź z 192.168.51.11: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
    Odpowiedź z 192.168.51.11: bajtów=32 czas=15ms TTL=64
    Odpowiedź z 192.168.51.11: bajtów=32 czas=445ms TTL=64
    Odpowiedź z 192.168.51.11: bajtów=32 czas=129ms TTL=64
    Odpowiedź z 192.168.51.11: bajtów=32 czas=4ms TTL=64
    Odpowiedź z 192.168.51.11: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
  • Poziom 18  
    Masz tutaj bardzo niestabilne czasy nie powinny byc takie sprawdz czy nie masz wirusow jezeli masz accespointa jak tak sie dzieje sproboj go zrestartowac a jak to nic nie daje trzeba gnebic providera
  • Poziom 17  
    Ale nie sa to czasy, zeby nie wyswietlala sie strona, sprobuj puscic troche wiekszy ping na bramke: ping 192.168.51.11 -t -l 1024 i wtedy pokaz jakie byly czasy. Sprobuj uruchomic kompa w trybie awaryjnym z obsluga sieci (jezeli to xp) i sprawdz czy wtedy dziala Ci internet.

    Zreszta jezeli fachowcy nie daj sobie rady, to proponuje zmienic dostawce ;)
  • Poziom 11  
    Te pingi sa w tedy gdy wszystko jest ok czy w tedy jak "nie mozna wyswietlic strony", Bo jezeli ping jest a strony sie nie laduja to moze byc cos u dostawcy , a czy inne uslugi w tedy dzialaja ftp, mail, ssh ?
  • Poziom 12  
    Witam
    Swego czasu dużo zajmowałem się radiówkami ,lepiej napisz jaki masz sprzęt , głównie tu chodzi o kartę sieciową ,niech podmienia ci na inną ,ale inna to nie znaczny ten sam producent ,a w szczególności chodzi tu o chipset jaki wykorzystuje ,powiedz aby dali ci jakiś na realteku i jeśli masz d-linka na chipsecie realteka to od instaluj sterowniki d-linka (nie potrafią dobrze robić ich ) i zainstaluj ze strony realteka ,to powinno uzdrowić twoją sytuację .Często zdarza się że dana konfiguracja PC nie odpowiada ,dziwne ale taką prawidłowość zauważyłem w sieciach WiFi . Swoją drogą to też wina AP twojego usługodawcy .

    Dodano po 2 [godziny] 26 [minuty]:

    Witam
    W brew pozorów nie ma ,ale już miałem takie sytuacje ze pinguje ok ale nadal zrywa ,pingi wyglądały podobnie jak u kolegi ,będzie to sprzęt ,u mnie w sieci tak się to rozwiązywało ten problem co ma kolega i usprawniało to w 100% sytuacje nie pomagało nawet formatowanie Windows na czystego po ponownej instalacji powracał problem .Wiadomo na AP usługodawca nie wymieni (bowiem u innych chodzi bez zarzutu )pozostaje ewentualność wymiany sprzętu u klienta .Co nie oznacza że karta jest zła bowiem włożysz go do innego PC i będzie pracowała bez problemu .Pozostaje też zobaczyć czy w okolicy twojej nie masz innego bliżej AP i nie zagłusza twojego topologią fal radiowych .Uzdrowienie w tej sytuacji jest fakt odwrócenie polaryzacji AP i Anteny .

    Dodano po 1 [minuty]:


    trocse napisał:
    Przeciez to juz zostalo wyjasnione, ze kolega pinguje cala podsiec, radio nic tu do tego nie ma.


    o wypowiedz znikła :( kolegi gdzie jesteś ???