logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Podstawy działania i naprawa telewizorów – polecane książki i materiały dla początkujących

Jurek25 26 Gru 2006 22:37 1450 4
REKLAMA
  • #1 3372845
    Jurek25
    Poziom 10  
    Witam .
    jestem początkującym serwisantem i chciałbym się dowiedziec wszystkiego na temat zasady działania TV i rozwiązywania wszelkiego typu problemów. Myślę że z tą wiedzą poradzę sobię z większością problemów które można napotkac przy naprawie TV. Proszę o wskazanie lektury która wyjaśni mi w zupełności zasadę działania TV a jeśli będę miał już tą wiedzę to mam nadzieję że rozwiązywanie problemów nie będzie już tak straszną przeszkodą.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #2 3372881
    danielkk
    Poziom 31  
    Ocena: 113
    tego sie nie da nauczyc od tak!!!!!! ile masz lat??? potrzebna jestszkoła i tam na praktykach powoli bedziesz nabierał umiejętnosci
  • REKLAMA
  • #3 3373005
    Witold5
    Poziom 32  
    Ocena: 728
    Witam.
    Miałem kiedyś taką książkę "TV w pytaniach i odpowiedziach." Autora nie pamiętam (wydałem ję do biblioteki). Często mi wyjaśniała wiele spraw z tej dziedziny. Często zaglądaj do księgarni. Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #4 3374837
    Jack14
    Poziom 38  
    Ocena: 175
    No może nie zaraz do księgarni i kupować ale w bibliotece też warto coś pożyczyć i poczytać.

ps

sama lektura z zasad działania TV nie wystarczy jeśli pojęcia typu tranzystor,warystor,dioda, (sposoby ich "sprawdzania") itp itd są obce to należy zacząć od zgłębiania tych tematów w pierwszej kolejności.

Pozdrawiam
  • #5 3375010
    danielkk
    Poziom 31  
    Ocena: 113