logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

mam TV skytronik 21" i po godzinie wyłancza sie>>

jarewski 04 Sty 2007 17:56 1341 20
REKLAMA
  • #1 3404958
    jarewski
    Poziom 10  
    TV jak w opisie na obudowie nie ma nic więcej..Jestem zielony.Jak go włącze to działa narmalnie,po godzinie sam sie wyłonczy i nie działa pilot ani nic. Wyłanczam z sieci i włanczam przycisk sieciowy i znowu działa ale nie reaguje na pilota ..Czy może ktoś pomóc?
  • REKLAMA
  • #2 3404989
    ALUŚ
    Poziom 36  
    Ocena: 20
    Witam !

Na początek wymień elektrolity po pierwotnej stronie przetwornicy .
  • #3 3405012
    jarewski
    Poziom 10  
    dzienki za odpowieć ,ale jak można jaśnie ...elektrolity to kondesatory?

Dodano po 1 [minuty]:

a przetwornica ?
  • REKLAMA
  • #4 3405117
    Brunet41kr
    Poziom 12  
    Do Aluś - nie wprowadzaj młodego w bład - bo kondensatory podczas pracy zwiekszaja pojemnośc a nie odwrotnie.
    Do jarewskiego poogladaj dokładnie płyte od strony druku - zwaszcza przy elementach przytwierdzonych do radiatorów i rezystorach wiekszych mocy poszukaj peknieć i tz zimnych lutów prawdopodobna usterka to peknięcie przy stabilizatorze 5V - powodzenia
  • #5 3405121
    ALUŚ
    Poziom 36  
    Transformator na płycie głównej , ale nie ten z przewodem na kineskop i po jego pierwotnej stronie jest duży kondensator elektrolityczny to po tej stronie wymień te małe kondensatory elektrolityczne .

A przetwornica to jest ten transformator i wszystkie elementy wokół niego , to w skrócie .

Podałbym Ci numery elementów ale nie mam przed sobą schematu .
  • #6 3405171
    jarewski
    Poziom 10  
    rozebrałem go i oglądając płytę napotkałem małą diode która była jakby oderwna od płyty ..może to to?

Dodano po 27 [minuty]:

posprawdzałem wszystkie kondesatory i są dobre luty też co dalej??/? pomocy!!!!
  • #7 3405362
    ALUŚ
    Poziom 36