Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Obudowa zamknięta 56L. Jak najtaniej zrobić filtr pasywny?

16 Sty 2007 15:16 1197 9
  • Poziom 9  
    Witam to jest mój pierwszy temat na forum więc proszę o wyrozumiałość mam takie pytanko czy w zamkniętej obudowie 56L (wkręty, klejonej tylko silikonem niestety) wymiary wewnętrzne, głośnik GDN-32-150-8-SC da mi w miarę niski i ładny basik napędem dla tego suba będzie kenwood KA-4050R czy starczy? A jeszcze jedno jak najmniejszym kosztem zrobić filtr pasywny (zwrotnice) i jak powinna obcinać ona pasmo dla tego głośnika (jakie elementy ?) Bardzo proszę o pomoc w elektronice jestem zielony.
  • Pomocny post
    Poziom 30  
    na początek użyj szuakajki stx'y na tym forum były omawiane wiele razy w tej 56L obudowie uzyskasz dosc niaki bas f3 38Hz ale cudów po tym głośniku sie nie spodziewaj zwrotkę kup na allegro jeśli nie jesteś doświadczony ten kenwood powinien wystarczyć

pozdrawiam
  • Poziom 9  
    dzięki za tak szybką odpowiedź szukajki używałem ale nic konkretnego nie mogłem jakoś znaleźć, a wytłumienie może być z gąbki takiej jak jest materacu w łóżku czy nie bardzo i czy grubo jej dać i czy wszystkie ścianki skrzyni wytłumić, a co do zwrotnicy czy te z allegro nie będą cieły pasma za wysoko tzn czy ten sub nie będzie mi tłukł jak jakaś estradówka, jeśli nie to co kupić może jakiś link?
  • Pomocny post
    Poziom 30  
    tak wytłumienie może byc z gabki tutaj masz troche wiecej o wytłumianiu obudów:
    http://diyaudio.pl/portal.php?show=10
    zamiast tych zwrotek z allegro mozesz takze zastosowac aktywna filtracje tzn dac filtr przed wzmacniacz wtedy efekt jest lepszy i brzmienie także
  • Poziom 9