Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

symulacja w simulinku pomoc

22 Sty 2007 21:27 1638 6
  • Poziom 9  
    czesc mam problem ze zrobiieniem symulacji odwrotnej dynamiki manipulatora. Otóż zrobiłem juz prostą a teraz musze powrócić z MODELU NANIPULATORA DO TRAJEKTORII (jak na rysunku) czyli powrócić a nie wiem jak jesli ktos ma jakies pomysły to prosze o pomoc
    symulacja w simulinku pomoc
    Symulacja jest załączona w załącznkiu i róznież wynik dynamiki prostej
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 33  
    Dziwne bo u mnie bledu zadnego nie ma... a odpaliles najpierw m file ktory jest dolaczony?
  • Poziom 9  
    a jak go sie odpala?? ja jestem poczatkujacy w tych sprawach
  • Poziom 33  
    No wiec jak z glownego okna matlaba otwierasz najpierw m file i klikasz f5 potem znowu z glownego!! okna otwierasz plik z simulinka klikasz start i wszystko sie odpali:)
  • Poziom 9  
    dzieki wielkie a nie wiesz jak zrobic zadanie proste dynamiki na tej podstawie czyli mam juz to zrobione w mnodelu manipulatora a nalezy powrócić do trajektorii czyli zrobić na odwrót. Wiem tylko ze nalezy scałkowac ale nie wiem jak i zeby wyszłyte symulacje mają pojawic symaulacji kątów jak masz jakis pomysł to prosze o pomoc
  • Poziom 33  
    Hmm jedyne co Ci moge pomoc ze jak chcesz cos scalkowac to wstawiasz bloczek 1/s(integrator)
  • Poziom 9  
    to dzieki bede jakoś próbował a jak bys przypafdkiem cos wiedział to pisz dzieki i pozdrawiam