logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaki amplituner do 1500zł z wyjściem na subwoofer i 4 kolumny do muzyki?

KAMYK83AG 24 Sty 2007 22:16 1692 12
REKLAMA
  • #1 3484008
    KAMYK83AG
    Poziom 10  
    Witam jestem zielony i to będzie mój pierwszy sprzęt oprócz wieży panasonica w domu, chciałbym kupić amplituner do 1500zł, żeby podłączyć do niego suba i kolumny ?
    Drugie pytanie czy jak amplituner ma wyjscie na 2xprzód,2xtył i głosnik centralny to czy jako głosnik centralny moze być podłaczony sub(aktywny czy pasywny) czy musi byc osobne wyjscie na suba ?
    Jaki amplituner mozecie mi polecic do tej sumy \80% wykorzystania do muzyki), ale zalezy mi na dobrym basie z suba i przynajmniej 4 kolumny i przy okazji jakie kolumny i subik do tego zestawu. z góry dziękuje za pomoc\
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 3484064
    Gilotyn@
    Poziom 30  
    Ocena: 15
    to tak
    Każdy ampli ma oddzielnie na kanał na 2x tył 2x przód central i sub mówimy tutaj o ampli 5.1. Jeśli masz słuchać muzyki to ja bym się tutaj zastanowił nad dobrym wzmkiem stereo i dwóch porządnych kolumnach. Jakość dźwięku amplitunerów jest na dość przeciętnym poziomie. a jesli już chcesz tak mocno ampli to do 1500zł masz takie opcje

Pioneer VSX-916
    YAMAHA RX V 659
    DENON AVR - 1907

Co do ich brzmienia to sam musisz udać się na odsłuch i ich posłuchać. I wybrać najlepszy.
    --------------------------
    Ja jednak nadal bym obstawiał nad dobrym stereo z uwagi na to że w 80% będziesz słuchał muzyki.
  • REKLAMA
  • #3 3484961
    KAMYK83AG
    Poziom 10  
    Powiedzmy że zdecyduje sie na tą Yamahe ona jest w 7.1 wiec 2xprzód,2xtył,central i 2xboczne efektowe ?? + sub, jesli tak to jaki subik do niego proponujesz ? (ma być pasywny?)
  • REKLAMA
  • #4 3484982
    grzeskk
    Poziom 35  
    Ocena: 731