logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

jestem w Niemczech i chciałabym odbierać pl.telewizję...

johana75 03 Lut 2007 22:52 29344 17
REKLAMA
  • #1 3525083
    johana75
    Poziom 12  
    Ocena: 22
    Jestem tu nowa i zielona.Aktualnie jestem w Niemczech i chciałabym odbierać pl.telewizję np.Polonie.Mógłby mnie ktoś oświecić i odp.na moje pytania:
    - czy mając analogową satelitkę można jeszcze odbierać Polonie?
    i co trzeba zrobić?
    ostatnio miałam jeszcze telewizje Biznes ale też mi zniknęła,dodam że mam ustawiona na Hotbird 13.0 E
    W tej chwili mam pare niemieckich programów ale zależy mi też na pl.
    Jakie jeszcze progr.Pl. mogę odbierać.
    Proszę niech mi ktoś poradzi :D
    mój skype johanaj75
  • REKLAMA
  • #3 3526099
    johana75
    Poziom 12  
    Na Tvn mam 20% może muszę nastawić antene???
    Dodam że mam kilka programów;
    -VOX ,ZDF , DAS VIRTE , EDUSAT ,DAS ERSTE, RTL 2 ,DV-TV ,ARTE,
    TERA NOWA, BLOOMBERG, więc nie wiem co mam robić.Pomóż mi proszę!!!!!Z góry dziękuje:D
  • #4 3526192
    Zenek
    Poziom 30  
    Ocena: 134
    Przecież podane zostało, co masz zrobić- założyć tuner cyfrowy, może być najtańszy i najprostszy :) A wcześniej, korzystając ze starego tunera, poprawić położenie czaszy...
  • REKLAMA
  • #5 3526615
    finos
    Poziom 14  
    Ocena: 19
    Przy czym panowie nalezy poinformowac panią że w skład programów bezpłatnych na cyfrówce nie wchodzi TVN.
  • #6 3526868
    Zenek
    Poziom 30  
    Ocena: 134
    zgadza się, to widać pod linkiem zamieszczonym przez =>pajo21
    tylko przy TVN nie ma dopisku DVB - czyli brak przekazu cyfrowego, niekodowanego.
    może dlatego warto połączyć dwa tunery- analogowy i cyfrowy przelotką.
  • REKLAMA
  • #7 3527595
    johana75
    Poziom 12