Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pompa wtryskowa MAN model 2000

MAN-TGA 05 Lut 2007 17:42 47864 110
  • #1 05 Lut 2007 17:42
    MAN-TGA
    Poziom 9  

    Na ile stopni ustawia się początek wtrysku w MAN-ie 2000 z 1998 roku i czy jest jakaś blokada w pompie. Jest to pompa EDC.

    2 29
  • #2 05 Lut 2007 21:48
    zbigniew125
    Poziom 23  

    Dzwoń do serwisu , może być punkt 0 Praktycznie dla każdego typu jest inny kąt.

    0
  • #3 05 Lut 2007 23:31
    Artur2910
    Poziom 16  

    Witam!!! Podaj typ silnika to pomogę!

    3
  • #4 07 Lut 2007 19:21
    MAN-TGA
    Poziom 9  

    Typ Silnika To : D2866LF20

    1
  • #5 07 Lut 2007 19:56
    Artur2910
    Poziom 16  

    Witam!!! To silnik 400KM i kąt wyprzedzenia pompy wtryskowej to 0 stopni. Pozdrawiam

    Dodano po 5 [minuty]:

    Pompa nie posiada blokady. W obudowie pompy jest miejsce (korek na imbus 10) gdzie należy wkręcić czujnik z przyrządem do ustawiania zapłonu. Na wałku pompy jest tzw. płetwa i to ona wskazuje początek tłoczenia

    3
  • #6 07 Lut 2007 21:29
    MAN-TGA
    Poziom 9  

    Czy Chodzi O korek przy końcu pompy?? Bo jest jeszcze korek w środkowej części pompy na wysokości wałka. Dzięki

    2
  • #7 07 Lut 2007 22:16
    Artur2910
    Poziom 16  

    Jest to korek przy regulatorze pompy w obudowie na wysokości wałka imbus 10 lub 8!!!! nie pamiętam dokładnie

    0
  • #8 11 Lut 2007 10:36
    zbigniew125
    Poziom 23  

    Potrzebuje kąt wyprzedzenia zapłonu dla silnika D2866LF15 . Dzięki z góry za odpowiedzi .

    0
  • #9 11 Lut 2007 15:18
    Artur2910
    Poziom 16  

    kąt wyprzedzenia to 13+1 stopni silnik 370KM Euro 1

    1
  • #10 20 Wrz 2009 09:45
    zbigniew125
    Poziom 23  

    Proszę o pomoc , jaki kąt wyprzedzenia zapłonu dla silnika MAN D2866lf09 Za podpowiedzi z góry dziękuje.Zbigniew.

    2
  • #11 20 Wrz 2009 10:05
    serwis_gh
    Specjalista - układy wtrysku Diesel

    Ustaw na 3 stopnie za GMP. Do blokady użyj naciętego bolca (może być obcięta śruba) o średnicy 11mm wprowadzanego nacięciem poziomo. Boschowski przyrząd do blokady ma dodatkowo prowadzenie aby się nie obracał. W pompach starszej konstrukcji blokady znajdowały się pod zaślepką. Obecnie jest tylko zaślepka na regulatorze (imbus 8 mm). Pompy seri H mają regulację ustawienia zapłonu w zakresie od tych 3-4 stopni za GMP do 27-30 stopni przed GMP. Nawet gdybyś ustawił na 0 stopni nie było by większych zmian.

    0
  • #12 20 Wrz 2009 20:17
    zbigniew125
    Poziom 23  

    Dzięki kolego za odpowiedz Pozdrawiam Zbigniew.

    0
  • #13 21 Wrz 2009 22:08
    serwis_gh
    Specjalista - układy wtrysku Diesel

    Ustawienia te dotycza pomp EDC 0 402 796 2XX w modelach 2000 oraz TGA do 2003r

    serwis_gh napisał:
    Ustaw na 3 stopnie za GMP. Do blokady użyj naciętego bolca (może być obcięta śruba) o średnicy 11mm wprowadzanego nacięciem poziomo. Boschowski przyrząd do blokady ma dodatkowo prowadzenie aby się nie obracał. W pompach starszej konstrukcji blokady znajdowały się pod zaślepką. Obecnie jest tylko zaślepka na regulatorze (imbus 8 mm). Pompy seri H mają regulację ustawienia zapłonu w zakresie od tych 3-4 stopni za GMP do 27-30 stopni przed GMP. Nawet gdybyś ustawił na 0 stopni nie było by większych zmian.

    Twoj model MAN to F90 sorry ze nie spojrzalem dokladnie na typ silnika. Zaplon bedzie:
    Artur2910 napisał:
    kąt wyprzedzenia to 13+1 stopni

    0
  • #14 24 Wrz 2009 21:49
    zbigniew125
    Poziom 23  

    Kolego ale Artur podał dane odnośnie silnika D 2866 LF15 a ja potrzebuje do silnika D 2866 LF09 , praktycznie każdy motor ma inne ustawienie . Oczywiście już ustawiłem na -3 stopnie no i będę musiał poprawić ,tylko nie wiem teraz na ile stopni. Pozdrawiam Zbigniew.

    1
  • #15 29 Wrz 2009 17:12
    Artur2910
    Poziom 16  

    typ D2866LF09 to silnik 420KM euro1, kąt wyprzedzenia zapłonu to 11 stopni +1 stopień tolerancji

    0
  • #16 29 Wrz 2009 21:48
    zbigniew125
    Poziom 23  

    Serdeczne dzięki Artur za odpowiedz Pozdrawiam Zbigniew.

    0
  • #17 25 Lis 2009 00:06
    saron22
    Specjalista - Samochody Ciężarowe

    witam!! Szukam informacji na temat prawidlowego ustawienia pompy wtryskowej do MAN L2000 silnik D0826LFL03. Chodzi mi zarowno o wyprzedzenie zaplonu jak i o manual czyli co i jak po kolei robic. Z gory dziekuje za pomoc.

    4
  • #18 02 Gru 2009 19:55
    saron22
    Specjalista - Samochody Ciężarowe

    czy naprawde nikt nie posiada rzetelnej informacji na temat wyprzedzenia zaplonu?? Ja dotarlem do danych, ktore mowia ze ma byc 5 stopni +/- 1 przed GMP ale chcialbym zweryfikowac ta informacje. No i pozostaje jeszcze kwestia ile mm ma byc na czujniku??

    0
  • #19 03 Gru 2009 15:43
    serwis_gh
    Specjalista - układy wtrysku Diesel

    Numer pompy podaj np. 0 402 796 XXX albo np 0 460 XXX XXX

    0
  • #20 03 Gru 2009 16:43
    Artur2910
    Poziom 16  

    Zgodnie z instrukcją serwisową silnik D0826LFL03 - 162kW/220KM (euro 2) ma kąt wyprzedzenia zapłonu 5 stopni z tolerancją minus 1 stopień.

    0
  • #21 03 Gru 2009 23:09
    saron22
    Specjalista - Samochody Ciężarowe

    dziekuje, taka odpowiedz mi wystarcza

    1
  • #22 28 Gru 2009 15:46
    slask
    Poziom 1  

    Witam! Mam klopot z manem 8-153 strasznie mi dymi po zapaleniu jak silnik sie zagrzeje to tylko delikatnie . Wyjołem interculer w ten sposób wykluczyłem usterke turbiny i zarzucanie oleju przez odme. Wtryski OK bo były wymieniane ! Byc może jeszcze ten kat wyprzedzenia wtrysku ! Moze mi ktos pomóc jak to sprawdzic? i gzdie tego szukac oraz jaki ma byc ten kat?

    2
  • #23 28 Gru 2009 22:55
    Artur2910
    Poziom 16  

    podaj dokładny typ silnika tego autka

    2
  • #24 14 Sty 2010 19:27
    piomiman
    Poziom 2  

    Witam ! Mam takie same problemy z manem 8.153 jak kolega SLASK. Objawy są takie same a do tego spalanie 22litry. Typ silnika wg mantisa D0824FL01/02/04 - 10/ LFO-01

    0
  • #25 19 Sty 2010 18:48
    raflik31
    Poziom 2  

    Witam serdecznie Kolegów!! potrzebuje pilnie informacji a mianowicie chodzi mi na jaki kąt ustawic pompe w MANie L2000 15.264
    silnik- D0826 LFL09
    pompa- 0408 796 039
    nie wiem czy w tych numerach z pompy nie ma pomyłki poniewaz blaszka jest mało czytelna
    dodam jeszcze ze auto po zapaleniu na zimnym kopci jak oszalałe i silnik chodzi nierówno
    dziekuje z góry za wskazówki
    Pozdrawiam!! Rafał

    5
  • #26 22 Sty 2010 08:32
    piomiman
    Poziom 2  

    Witam . Czy na prawdę nikt nie wie jaki ma być kąt wyprzedzenia zapłonu w MAN 8.153 ? SILNIK D 0824 LFL 01. Pozdrawiam Piotr.

    0
  • #27 23 Sty 2010 21:32
    Artur2910
    Poziom 16  

    D0824 LFL01 - 3 stopnie z tolerancją plus 1 stopień przed GMP

    0
  • #28 22 Mar 2010 16:57
    leszczfish
    Poziom 1  

    jaki kat do mana D2866LF16, 400 KM, 1995, PILNE!

    2
  • #29 27 Maj 2010 15:36
    mauto
    Poziom 1  

    witam pilnie potrzebuję jak jest kat wyprzedzania MAN L 2000 typ silnika D0824LFL09

    3
  • #30 06 Lip 2010 22:14
    zolynsiu19
    Poziom 10  

    Witam mam pytanko właśnie montuje silnik od mana 19.403 SILENT ciagnika siodlowego do wywrotki ma on pompe wtryskowa sterowana elektrycznie do silnika dostalem pedał i wiazke kabli które sa juz zamontowane na silniku 2 czyjniki połozenia walu pompa wtryskowa porem chyba przepływke i przewód podłaczony do 1 wtrysku cy ma ktos rozrysowana instalacje jak podlaczyc kabelki????wym byl wdzieczny

    4