Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra I 1.4 1994r Problem z centralnym zamkiem...

09 Lut 2007 23:07 1681 9
  • Poziom 13  
    A więc co tu duzo pisać potrzebowałem jechać do pewnego miejsca ..dzien wcześniej normalnie zamknąłem auto wszystkie drzwi sie pozamykały...a tu wsiadam... i tylko te drzwi od kierowcy sie otwierają reszta ani rusz...nie pisałbym nawet tego posta ale reszty dzrzwi nieda sie otworzyć w inny sposób ...zostałem z jedymi drzwoima...panowie powiedzcie co moze być przyczyną??.To co próbowałem zrobić to sprawdziłem czy przewody nie są uszkodzone mechanicznie te miedzy drzwiami a karoserią ale nic nie zauważyłe, przeczyścilem mikrostyki i dalej nic... Proszę o pomoc auto jest mi potrzebne cały czas...
  • Poziom 19  
    Drzwi na pewno są zaryglowane, pewnie brak napięcia zasilania. Sprawdź bezpieczniki jak będą dobre to na prawym przednim słupku jest sterownik zamka , tam sprawdź napięcia . A napewno z tamtąd będzie można otworzyć drzwi.
  • Poziom 13  
    mozesz mi dokłądniej wytłumaczyć gdzie znajduje sie ten słupek po prawej stronie ?? i jak zmierzyć te napiecia ??
  • Poziom 28  
    Jak napisał piotrdan, po prawej stronie nóg pasażera masz czarny moduł centralnego zamka (prawdopodobnie firmy Kiekert). Sprawdź, czy na czerwonym jest zasilanie. Jeżeli znasz się na elektryce i sposobie sterowania siłownikami przez ten moduł, to powiem tyle, że powinieneś odpowiednio podać napięcia na przewody czarno-czerwony, czarno-żółty i czarno-niebieski. Jeżeli nie wiesz o co chodzi, to jedź do elektryka. Szkoda Twojego czasu i samochodu. Podpowiem jeszcze, że wiązka fabryczna w nogach kierowcy lubi zgnić.
  • Poziom 13  
    Witam ponownie.Tak na czerwonym jest napięcie, właśnie "obczaiłem" ten moduł kiekert jestem elektronikiem co prawda 2 ga klasa technikum ale już coś kumam a mogłbyś powiedziec jak podać te napiecia ?? i na które kable kolorami ? ale sądze że to własnie ten moduł padł bo wszystkie kable posprawdzałęem i są dobre a o przegniciu kabli raczej niema mowy blacharka jak na ten rok jest super wogóle rdzy...
  • Poziom 28  
    Blacharka może być tip-top, ale w nogach kierowcy pod dywanikiem jest wiązka. Bywa, że tam przewody tracą swoją przewodność :D Wypnij wtyczkę z modułu i podawaj przemiennie +12 i masę na czarne, o których pisałem. Muszą na to zareagować siłowniki. Najpierw odryglują się, potem otworzą. To jest walka ze skutkami, ale przyczynę tego zablokowania musisz znaleźć sam. Prawdopodobnie (jak sam piszesz) to ten moduł wyzionął ducha. Na szrocie zapłacisz za niego 30-50zł.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    tak miała, dzieks za wy[powiedz poprzednika to też spróbuje
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    możliwe że pojedyncze ale spróbuje zrobic myka jak doradził mi mr-prech myśle ze powinno zadziałać. A jeszcze znalazłem coś takiego:
    czerwono-czarny i żółto czarny-silniki siłowników
    brązowo czerwony i brązowo biały-sygnały sterujące(otwieranie i zamykanie)
    moze po tej wypowiedzi powiecie mi dokładnie jak podłączyc żeby sie np otworzyły wszystkie drzwi

    Dodano po 1 [godziny] 23 [minuty]:

    dziekuje panowie za pomoc jednak zepsuty był ten sterownik kiekert.....wymieniłem na sterowanie pilocikiem :D w sumie troszke za to wyszło ale niema to jak iść i wyciągnąć pilota i otworzyć auto ... temat zamkniety