logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć komputer do starego TV Sony bez SCART, używając kabla s-video?

mazik50 21 Lut 2007 14:44 16302 13
REKLAMA
  • #1 3599401
    mazik50
    Poziom 2  
    Witam jestem laikiem w tych sprawach wiec z gory prosze o wyrozumialosc.
    A mianowicie problem polega na tym iz mam kabel s-video => scart na nowszym telewizorze obraz z komputera wyswietlal sie dobrze jednak problem przyszedl gdy chcialem polaczyc komputer ze starym telewizorem Sony, ktory nie ma zlacza scart. Jak przerobic tenze kabel tak abym mogl podlaczyc starego sony. Wyjscie s-video ma 4 piny. Prosze o odpowiedz.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 3599463
    tommi270
    Poziom 17  
    Ocena: 7
    bez problemu mozna dostac przejsciowke s-video - chinch np. w MM
  • #3 3599636
    mazik50
    Poziom 2  
    No tak ale ja juz mam przejscowka na scart. wiec po co mam kupywac nowy kabelek caly chodzi mi o to czy daloby sie ten muj kabelek przerobic na czincze?
  • Pomocny post
    #4 3599687
    Lilith_100
    Poziom 25  
    Ocena: 18
    dalo by się ale po co sięmęczyć jak za 3-5 zł masz gotową przejściówkę?
  • REKLAMA
  • #5 4531854
    vip87
    Poziom 11  
    Witam

Pozwole sobie odświeżyć temat ...
    Mam karte GF FX 5900 i jest w niej wyjscie s-video 4 pinowe, oczywiscie mam kabelek z taka wtyczka, musiałem tylko dokupic przejsciówke z s-video na chinch (w telewizorze mam tylko wejscie na chinche) no i podpiołem i co najwazniejsze wszystko działa, jest obraz ale czarno-biały :(
    Co trzeba zrobic zeby było kolorowo ??
    Z góry dziekuje za odpowiedz

Pozdrawiam ... vip87
  • #6 4531981
    pudryssek
    Poziom 22  
    Ocena: 15