logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Rysunek techniczny tulei - jak wykonać przekrój połówkowy z wymiarowaniem?

nelik1987 20 Mar 2007 22:36 13253 13
REKLAMA
  • #1 3701051
    nelik1987
    Poziom 31  
    Ocena: 428
    Witam jestem studentem pierwszego roku elektrotechniki i mam problem bo dostałem do narysowania (w odpowiednich rzutach) wraz z wymiarowaniem pewnej części a mianowicie tulei. Wiem tylko tyle że trzeba wykonać przekrój połówkowy tak jak to zrobiono w linku (to jest przykład:
    http://www.web-tools.pl/qu/files/a7f0ecbc486a9281f800408477a679de.jpg

Dodam jeszcze jeden rysunek w 3D który pokazuje jak wygląda ten otó wewnątrz tzn. jest on przelotowy przez całą tuleję, tak jak to widać na pierwszym rysunku
    Załączniki:
    • Rysunek techniczny tulei - jak wykonać przekrój połówkowy z wymiarowaniem? Klip_2.gif (5.91 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Rysunek techniczny tulei - jak wykonać przekrój połówkowy z wymiarowaniem? Zmiana rozmiaruKlip.gif (9.8 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 3701143
    Jasiek690
    Moderator na urlopie...
    Ocena: 158
    To jest tuleja, czyli otwór jest przez całość?
  • REKLAMA
  • #3 3701784
    riddyk
    Poziom 21  
    Ocena: 109
    banal, ale to moge zrobic dopiero po zajeciach, po 18.00 tak wiec prosze o cierpliwosc.
  • #4 3702352
    Taenia_Saginata
    Poziom 31  
    Ocena: 111
    Masz przeciez prawie to samo zrobione w prawym dolnym rogu. Tylko wymiary troche inne.
  • #5 3702598
    korkalhom
    Poziom 12  
    Moim zdaniem tak wystarczy(dwa rzuty), przy spełnieniu kilku warunków:

-zachowaj właściwe proporcje między grubościami linnii gabarytowej wymiarowej i punktowej

-pamiętaj o wielkości grotów strzałek-to ważne(nie w rzeczywistości, ale na uczelniach tak)