Witam, byłem w zakładzie, bo w Pasku coś z mocą i przyspieszeniem nie jest tak jak powinno (wg mnie). Podłączyli kompa i wydrukowali mi takie coś:
038906019BJ 1,9l R4 EDC 0000SG 0812
Kodowanie 00002 WSC 05311
Nie rozpoznano żadnego błędu
Odczyt.bloku wartosci mierzonych 10
249mg/H 1009 mbar 1009 mbar 0,0%
prawdz.dzialania elem.wykonawczych
Odczyt.bloku wartosci mierzonych 3
820/min 255 mg/H 416 mg/H 4%
Powiedziano mi, że przepływka jest do wymiany, bo powinna mieć wartości coś z 500 mg/H (a nie 416).
W związku z tym (i nie tylko) czy ktoś może mi powiedzieć jakie powinny być wartości wzrocowe dla sprawych urządzeń, jakie powinny być parametry dla osprzętu silnika?
Czy jak przepływka jest niesprawna, to może trochę działać, czy tak jak z żarówką, nie działa i już?
Gdzie mogę znaleźć optymalne parametry silnika, które trzeba zweryfikować w programie VAG?
038906019BJ 1,9l R4 EDC 0000SG 0812
Kodowanie 00002 WSC 05311
Nie rozpoznano żadnego błędu
Odczyt.bloku wartosci mierzonych 10
249mg/H 1009 mbar 1009 mbar 0,0%
prawdz.dzialania elem.wykonawczych
Odczyt.bloku wartosci mierzonych 3
820/min 255 mg/H 416 mg/H 4%
Powiedziano mi, że przepływka jest do wymiany, bo powinna mieć wartości coś z 500 mg/H (a nie 416).
W związku z tym (i nie tylko) czy ktoś może mi powiedzieć jakie powinny być wartości wzrocowe dla sprawych urządzeń, jakie powinny być parametry dla osprzętu silnika?
Czy jak przepływka jest niesprawna, to może trochę działać, czy tak jak z żarówką, nie działa i już?
Gdzie mogę znaleźć optymalne parametry silnika, które trzeba zweryfikować w programie VAG?