logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Czy LabVIEW odczyta dane z wirtualnego portu COM przez RS232?

lukasb9 16 Maj 2007 11:17 5984 11
REKLAMA
  • #1 3889699
    lukasb9
    Poziom 28  
    Ocena: 69
    Witam odrazu zaznaczam że z labview jestem zielony, ktos poprosił mnie o zrobienie urzadzenia które będzie przez USB wysyłac do laptopa sygnały z czujników tensometrycznych i niema problemu w zrobieniu urządzenia które ma te sygnały mierzyci przetwarzac na postac bitową, wymysliłem że najprosciej bedzie pchac to przez RS232, potem konwerter na USB i program emulujacy port COM w komputerze, problem pojawia sie przy aplikacji obsługującej to cudo, chciał bym to zrobic w labview, i tu nasuwa sie najwazniejsze pytanie - czy będe w stanie odczytać w labview paczki wysyłane przez tego wirtualnego com-a? prosze o zrozumienie, jesli jest to mozliwe zajme sie labview jesli nie - niebede tracił niepotrzebnie czasu
  • REKLAMA
  • #3 3991080
    lukasb9
    Poziom 28  
    Ocena: 69
    Witam minęło sporo czasu odkąd zalozylem ten post, dziś wypróbowałem druga wersje labwiev i cały czas mam problem z tym że bloczek opisany jako VISA serial generuje bład... cały czas ten sam, otweiram plik przykładowy zamieszczony w labwiev i zawsze to samo...numer błędu który mnie nic nie mówi to -1073807343 ,postaram sie spróbowac dzis na innym komputerze, com1 - mam wolny, komunikacja przez hyperterminal po nim działa, a w labwiev nie - czemu? spotkał sie ktos z czyms takim?
  • REKLAMA
  • #4 4069132
    maciek11
    Poziom 17  
    Ocena: 7
    W samplach w LabView znalazlem Basic Serial Write and Read. U mnie chodzi. Problem mam z przerobieniem tego do swoich potrzeb. Chce dorzucic sterowanie przez stronę HTML ale nie wiem jak sie za to zabrać. To co mam ot udostępniam, może ktoś coś wymyśli.
    Załączniki: