Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
OptexOptex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z linią telefoniczną w integrze

18 Maj 2007 10:18 1602 5
  • Poziom 10  
    Witam

    Mam mały problem w Integrze 32. Integra zainstalowana i chodziła przez około 2 tygodnie. Wszystko było ok. Podpieta została linia telefoniczna i ustawione powiadamianie telefoniczne. W miedzy czasie linia została uszkodzona. Oczywiscie pojawił się komunikat "brak napiecia na linii telefonicznej". Opcja wywołania alarmu była ustawiona na 30 minut. Po usunięciu uszkodzenia alarm jest pokazywany w dalszym ciagu, mimo że wykonane testy oraz fizyczne wywołanie alarmu poprzez powiadamianie działa. Czyli integra dzwoni ale dalej pokazuje alarm,że brak napiecia na linii telefonicznej. Próbowałem restartować centralę ale bez skutku. Na początku jest dobrze, ale po jakimś czasie alarm znowu wraca( nie jest to 30 min, ponieważ ostatnio czekałem). Po za tym centrala zachowuje się dobrze.
    I jeszcze jesdno pytanie. Jak można z poziomu manipulatora usunąć pamięć zdarzeń.
  • OptexOptex
  • Poziom 38  
    Być może linia telefoniczna nie trzyma parametrów, jak wyłączysz kontrolę linii usterka powinna zniknąć. Samej funkcji kasowania pamięci chyba już nie ma (jak dobrze pamiętam). Jak przybędzie zapisów to stare zostaną usunięte.
    Poz
  • OptexOptex
  • Poziom 10  
    Właśnie dzwoniłem do Satela. Chyba najlepiej bedzie wyłączyć kontrolę linii. Poradzili jednak aby spróbować skasować awarie jeżeli jest ona w pamięci. Ja kasowałem, ale tylko z poziomu ALARMY. Takie rozwiazanie nic nie dawało alarm dalej świecił. Po południu zobaczę czy zaproponowane przez nich rozwiazanie coś da i wtedy się odezwę.

    Pozdrawiam

    a.iceman
  • Poziom 38  
    Jeżeli wchodziłeś do przeglądów awarii to przy wyjściu z funkcji przeglądu centralka powinna zapytać "Czy skasować pamięć awarii" potwierdzasz 1 i do pojawienia się nowej awarii dioda powinna być wygaszona. Awarie i alarmy są to różne rzeczy.
    Powodzenia
  • Poziom 10  
    Witam

    Sorry robiłem jak piszesz ale, to nic nie dawało. Moje postepowanie jednak z twardym resetem zadziałało. Byłem ponownie u klienta, a tam byl już inny alarm dotyczący zaniku zasilania. Elektryk wyłączył na jakiś czas przy wykonywaniu pracy.
    Dla klienta natomist ważna jest tylko świecaca zółta lampka - "Wie Pana ta lampka znowu się świeci".
    Tak że temat zamkniety

    Dzięki za pomoc
  • Poziom 31  
    kłania się instrukcja użytkownika i szkolenie klienta :)