logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Renault Clio II - jak sprawdzić działanie klimatyzacji?

dyspozytor 28 Maj 2007 08:32 5897 6
REKLAMA
  • #1 3927909
    dyspozytor
    Poziom 13  
    Ocena: 89
    Witam. Kupiłem Renault Clio II i zauważyłem, że nie działa klimatyzacja. Wg zapewnieniu sprzedawcy - klima działa bez zarzutu. Teraz jednak widzę, że chyba - nie. Włączam przycisk i kontrolka na przycisku świeci. Ale nic poza tym. Powietrze wdmuchiwane do wnętrza wcale nie chłodzi. Jak to inaczej sprawdzić. A może źle włączam? Czy ktoś może mi pomóc?

Dodano po 14 [minuty]:

Chciałbym jeszcze dopowiedzieć, że jestem laikiem w sprawach klimatyzacji. Nie miałem z tym jeszcze do czynienia. Proszę o jakąkolwiek pomoc. Po czym poznać, czy włącza się sprężarka i gdzie się znajduje. Od czego zacząć?
  • REKLAMA
  • #2 3928025
    wolff
    Poziom 15  
    Ocena: 53
    Clio II, to tak ubogie info że nikomu nie chce się z Tobą nawet gadać. Jaki tam masz silnik, który to rocznik itp.
  • REKLAMA
  • #3 3928131
    dyspozytor
    Poziom 13  
    Nie myślałem, iż szczególowe dane auta i silnika są zależne i mają wpływ na klimatyzację. No więc moje Clio, to: silnik bezynowy 1,4, dwudrzwiowy, na listwie drzwiowych ma RTE. Rocznik 2000. Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #4 3928340
    wolff
    Poziom 15  
    Ocena: 53
    Poczym poznać że włącza się sprężarka? A chociażby po spadku obrotów silnika. Pytałem o silnik bo np w moim nie odczuwam tego spadku (2,0 HDi) ale przy słabszych silnikach jest to wyraźnie odczuwalne. Od rocznika auta uzależnione jest tez jaka klima była montowana.