logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak wyeliminować wycie alternatora we wzmacniaczu samochodowym za 80 zł?

Pablos16 22 Paź 2003 22:27 2434 17
REKLAMA
  • #1 370991
    Pablos16
    Poziom 11  
    Cześć !

Kupiłem sobie wzmacniacz samochodowy stereo. Mam z nim problem. W głośnikach słychać wycie alternatora ! Pomyślałem sobie kosztował 80zł więc nic wielkiego nie mogłem się spodziwać. Zanjomy poradził mi żeby kupić filtr na zasilanie do tego wzmacniacza. Podłączam pod zasilanie a tu dalej to samo ! Z deczka podłamany, zauważyłem, że klijent (jestem mechanikiem samochodowym) Ma założony jakiś filtr na kable prowadzące do wzmacniacza sygnał dźwiękowy. Przekładam do siebie i zdziwiony patrze działa ! Potem jeździłem wszędzie, żeby kupić ten filtr, ale nikt tego nie ma.

Czy macie jakomś poradę ??
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 371028
    SlaweK
    Poziom 43  
    Ocena: 913
    Filtr na przewodach z sygnałem to tylko psucie dżwieku. Lepiej dobrze odfiltrować zasialnie by po nim nie dostawały się zakłócenia do wzmacniacza. Następna sprawa to żródło, jak badziewne radio i kable do niestety tak będzie. A swoją droga to dokładając 80zł i sprzedając swoje radio można kupić znacznie lepsze, nie wymagające wzmacniacza. Ale nie wiem jakie teraz masz i jak podłączyłeś ten niewiadomy wzmacniacz, po sygnale m.cz by na wyjścia głośnikowe do radia. Podstawa to źródlo dzwięku i kable, wzmacniacz nie zawsze jest potrzebny.

SławeK
  • #4 371131
    Wojtek44
    Poziom 27  
    Ocena: 72
    Witam.
    A może odseparować masę na cinch'ach całkiem a może przez kondensatorek ?
  • #5 371190
    SlaweK
    Poziom 43  
    A tak w ogóle to zaczyna sie od odkłócenia całego auta a konkretniej zapłonu ( kondensator ), cewka, kable zapłonowe, alternator (szczotki, komutator + kondesator)