logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór radia CB do 300 zł - jakie modele warto rozważyć?

xienonster 28 Lip 2007 00:28 1059 6
REKLAMA
  • #1 4121519
    xienonster
    Poziom 2  
    Witam
    poszukuję CB w cenie do +- 300 zł, ja osobiście w ogóle nie znam się na sprzęcie tego typu, proszę o jakieś konkretne wypowiedzi i czy w ogóle kupi się coś takiego ?

Moderowany przez jankolo:

Przeniosłem z działu Radiotechnika - CB, KF, UKF, TV

• REKLAMA
  • #2 4121552
    juro54
    Poziom 16  
    Ocena: 20
    witam.Nowe czy używane?
  • REKLAMA
  • #3 4121554
    gregorio27
    Poziom 31  
    Ocena: 92
    Zależy do jakiego autka. Proponuję Uniden 510xl , Uniden 520xl, TTI TCB 780 luba jakąś Cobrę.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #5 4122266
    xienonster
    Poziom 2  
    Nie no wolałbym raczej nowe a co do anten, co polecanie od czego to zależy jaką atene kupić ?
  • #6 4123395
    Matcher
    Poziom 10  
    Ocena: 4
    Nie kupuj żadnej cobry!A co do unidenów,to niestety skończyła sie juz im homologacja wiec odpada.President Johny,antena President ohio,chyba,że masz gdzie przykrecić,to jakaś na stałe.....
  • #7 4133174
    xienonster
    Poziom 2  
    Cytat:
    Nie kupuj żadnej cobry!A co do unidenów,to niestety skończyła sie juz im homologacja wiec odpada
    to właśnie wiem zdecydowałem się na Midland A199 czy jakoś tak cena ok. 150 zł a co do antenki to się zobaczy jeszcze. Pozdrówka dzięki za odpowiedzi.

Podsumowanie tematu