logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Szukam schematów amatorskich tranzystorowych TV, brak lamp w zasobach

puba3 02 Sie 2007 16:33 2105 21
REKLAMA
  • #1 4139437
    puba3
    Poziom 13  
    Ocena: 5
    Witam!!

Jest jeszcze 1 miesiąc wakacji. Mam czas, i nie jestem początkujuącym amatorem elektroniki. Zwracam się do Was z pewną prośbą. Chodzi mi o to czy możecie się podzielić swoimi schematami i opisami amatorskich tranzystorowych TV?? Wiem iż jest wiele opracowań ale od dłuższego czasu nie mogę niczego znależć. Bardzo mi na tym zależy.

Ostatnio kupiłem książkę ODBIORNIKI TELEWIZYJNE autor B.Urbański. Jest tam wiele prostych nawet schematów TV lecz lampowych, a lamp u mnie niet....

Z niecierpliwośćią czekam na schematy i opisy !!

POZDRAWIAM!!

P.S. jak naprawie skaner to wrzuce te schematy, a narazie czekm na Wasze tranzystorowe OTV.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 4140551
    sq3
    Poziom 17  
    Ocena: 18
    Na samych tranzystorach to się zamęczysz,zwłaszcza z pośrednią.Kiedyś zbudowałem mieszankę Neptuna 150 z Velą 206 od podstaw z wytrawianiem płytek włącznie,ale to były inne czasy.Ale układ jest 100% pewny i musi działać.Jak chcesz coś czarno białego to przeglądnij te dwa schematy.A kolorowy Elektron 280 w obudowie od Beryla działa do dziś.Nie posiadam niestety żadnej oddzielnej dokumentacji,bo to wszystko typowe.
  • #3 4140618
    puba3
    Poziom 13  
    Wiem, że pewnie scalaczki by się przydały, ja sprawdze te schematy. Możecie podać wasze schematy i zdjecia z wyników prac?

POZDRAWIAM!!

Dodano po 4 [minuty]:

Chodzi mi o to czy możecie podzielić się Waszymi schematami..... no i opisem oczywiście. Bardzo mi na tym zależy. Do schematu się dostosuję, gdyż nie mam jeszcze kineskopu. Bardzo proszę...
  • Pomocny post
    #4 4141738
    nexia
    Poziom 18  
    Ocena: 21