logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Toshiba 28" Model No.2987DB-problem z kolorami

ankh1982 02 Sie 2007 18:36 960 4
REKLAMA
  • #1 4139774
    ankh1982
    Poziom 11  
    Witam jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o naprawy Tv(udało mi się przez przypadek naprawić kilka, jednak podkreślam iż było to zupełnie przez przypadek). Wracając do tematu miałem okazję dostać za darmo wyżej wymieniony Tv jest tylko mały problem nie wyświetla się kolor niebieski.Na początku myślałem, iż problem jest z ustawieniami kolorów, więc pogrzebałem sobie w menu serwisowym, jednak nic z tego tam sie okazało że wszystko jest oki a niebieskiego w ogóle nie ma...
    Pytanie więc moje cóż takiego to może być ? Czy to jest wina jakiegoś scalaka ?czy może coś z kineskopem?jeśli ktoś mógłby mi pomóc bardzo byłbym wdzięczny.Z góry dziękuje...
  • REKLAMA
  • #2 4140098
    ADI-mistrzu
    Poziom 30  
    Ocena: 308
    No więc tak:
    Możesz spróbować poprawić luty na płytce znajdującej się z tyłu kineskopu. Możesz też sprawdzić czy coś tam się nie upaliło, jakiś kond nie jest wzdęty itp.

To że jest to problem kineskopu jest mało prawdopodobne.

Że to scalak bardziej, ale żeby zdefiniować który trzeba mieć oprzyrządowanie (oscyloskop, generatory itp.).

Mogło też pójść działko elektronowe w kineskopie od barwy niebieskiej.
    Toshiba 28" Model No.2987DB-problem z kolorami

Zazwyczaj z takimi problemami nic się nie da zrobić (jeśli np mocne puknięcie go nic nie poprawia).
    To po prostu starość, na to niema rady =).
  • REKLAMA
  • #3 4140130
    patel
    Poziom 13  
    Ocena: 20