logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zbudować układ regulacji i zmiany biegunów dla silnika 24V/250W?

ircu11 29 Sie 2007 08:56 1422 8
REKLAMA
  • #1 4227266
    ircu11
    Poziom 11  
    Witam
    Zacznę od tego ze jestem laikiem w sprawach elektrycznych,
    więc potrzebyję pomocy - zacznę od tego że po wypadku nie mogłem chodzic więc na tyłku wpełzalem do garażu i z nudów budowałem dla syna (coś ala samochodzik) teraz kupiłem silnik ze skuterków elektrycznych na 24v /250W, ale nie mogę nigdzie znaleść jakiegoś układu do płynnej regulacji i przełącznika zmiany biegunów (aby poruszał sie w tył i w przód
    Proszę o pomoc
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 4227671
    anna14
    Poziom 13  
    Ocena: 13
    Zastosuj jeden z regulatorów obrotów silnika prądu stałego 24V stosowanych w migomatach:
    Zobacz do tematów:

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic375956-0.html

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic724241.html

Do zmiany obrotów zastosuj przełącznik którym zmienisz biegunowość. Podobnie działa przełącznik krzyżowy stosowany w oświetleniu klatek schodowych wraz z dwoma przełącznikami schodowymi.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #4 4227722
    _milcek_
    Poziom 19  
    Ocena: 27
    jeżeli tył przód to polecam mostek H płynnie potencjometrem sterujesz wszystko
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #6 4227772
    xifyh
    Poziom 20  
    Ocena: 66
    _milcek_ napisał:

:/ skad on ma wiedzieć co to jest mostek H ? przecież napisał, ze jest laikiem
  • #7 4227862
    hefid
    Spoczywaj w Pokoju
    Ocena: 6158
    Post był raportowany.
    Przeniosłem z: DIY Pozostałe i Newsy
  • Pomocny post
    #8 4229032
    _milcek_
    Poziom 19  
    Ocena: 27
    xifyh napisał:
    _milcek_ napisał:

:/ skad on ma wiedzieć co to jest mostek H ? przecież napisał, ze jest laikiem

ale jest google i opcja szukaj no nie?????