Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
RenexRenex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jestem zielony :-od czego zacząć?

02 Gru 2003 09:25 3497 12
  • Poziom 11  
    Jestem Zielony a chcę się czegokolwiek nauczyć. Proszę więc podajcie mi jakiekolwiek linki lub literaturę fachową. Zaznaczam ze nigdy w zyciu nie miałem doczynienia z elektroniką, a bardzo chciałbym się tego nauczyć.
    Dziekuję za pomoc i bądzcie wyrozumiali.
  • RenexRenex
  • Poziom 12  
    Witam!
    Podaj jaki dzial elektroniki Cie interesuje,bo sama elektronika to temat morze,czy chcesz sie zajac mikrokontrolerami,technika w.cz,a moze audio??itp.
    Osobiscie polecam serie ksiazek:"Elektronika latwiejsza niz przypuszczasz"-gdyz w tych ksiazkach jest wszystko tak wytlumaczone, zeby osoba ktora nie miala wczesniej stycznosci z elektronika wszystko zrozumiala np autor tlumaczac zasade dzialania tranzystorow posluguje sie obiegiem wody.
    Sprawdz w bibliotece-pewnie jest.
    Fajna sprawa jest tez seria artukulow z EdW pt"Osla laczka".
    pozdrawiam
  • Poziom 12  
    Witam mam książkę podstawy elektroniki w wersji elektronicznej mogę ci podesłać na maila lub popatrz na elektrodzie tam też jest sporo materiałów dla początkujących. Po podstawach dobrze zacząc składać jakieś proste kity do samodzielnego montażu, w sklepach elektronicznych jest tego dużo.

Pozdrawiam
    RAFIK
  • RenexRenex
  • Poziom 1  
    Witam
    Dobrze ze natrafilem na ten temat, wlasnie mialem zadac podobne pytanie :). Rafik jeli mozesz to przeslij i mi ta ksiazke. Z gory dzieki wielkie.
  • Poziom 13