Witam,
zbliżają się święta więc czas na zakupy
Zastanawiam się nad kupnem zestawu głośnomówiącego dla mojej nokii 6310i. Nie jestem pewny tylko jaki wybrać. Poszperałem trochę po necie i mam kilka pytań.
1. CARK 91 - osławiony już chyba zestaw dla tego telefonu. Kilka pytań:
a) czy w jakiś sposób sygnalizuje po wyłączeniu silnika, że telefon został w kieszeni? Bo jak zapomnę to stracę i telefon i szybę...
b) czy koniecznie trzeba instalować antenę na szybę - nie chcę tego robić...
c) jakieś inne wady?
2. Zestawy bluetooth.
Ta opcja wydaje się chyba lepsza niż poprzednia. Telefonu nie trzeba wyjmować z kieszeni itp... Poza tym wtyka się ten pałąk w gniazdo zapalniczki i jazzda.
Problem w tym, że nie wiem jaki zestaw wybrać - nie znam się na tym i nie wiem jaki będzie pasował do mojego telefonu. Jeden wymóg - nie chcę, żeby walały się gdzieś jakieś kable.
Ktora opcja jest waszym zdaniem lepsza? Cark czy Bluetooth???
NAJWAZNIEJSZE KRYTERIUM - CENA. Nie moze przekroczyć 160zł z wysyłką!!!
Proszę o pomoc co wybrać dla mojej nokii. Pozdrawiam.
zbliżają się święta więc czas na zakupy
Zastanawiam się nad kupnem zestawu głośnomówiącego dla mojej nokii 6310i. Nie jestem pewny tylko jaki wybrać. Poszperałem trochę po necie i mam kilka pytań.
1. CARK 91 - osławiony już chyba zestaw dla tego telefonu. Kilka pytań:
a) czy w jakiś sposób sygnalizuje po wyłączeniu silnika, że telefon został w kieszeni? Bo jak zapomnę to stracę i telefon i szybę...
b) czy koniecznie trzeba instalować antenę na szybę - nie chcę tego robić...
c) jakieś inne wady?
2. Zestawy bluetooth.
Ta opcja wydaje się chyba lepsza niż poprzednia. Telefonu nie trzeba wyjmować z kieszeni itp... Poza tym wtyka się ten pałąk w gniazdo zapalniczki i jazzda.
Problem w tym, że nie wiem jaki zestaw wybrać - nie znam się na tym i nie wiem jaki będzie pasował do mojego telefonu. Jeden wymóg - nie chcę, żeby walały się gdzieś jakieś kable.
Ktora opcja jest waszym zdaniem lepsza? Cark czy Bluetooth???