logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Universal Flash Programmer do BIOS-u płyt głównych - opinie i alternatywy?

dzoper23 10 Gru 2003 19:42 3923 7
REKLAMA
  • #1 432329
    dzoper23
    Poziom 15  
    Ocena: 8
    Zamierzam kupic Universal Flash Programmer do programowania bioso plyt glownych. Jestem laikiem w tym temacie i prosze o pomoc.
    Czy ten programator do dobry wybor i czy w podobnej badz nizszej cenie moge cosik podobnego dostac??
    Dziekuje z gory za wszelkie wskazowki.
  • REKLAMA
  • #2 1682005
    raffq
    Poziom 17  
    Ocena: 17
    Aja sie podpinam do tematu z zapytaniem czy warto go budowac:)Czy ma ktos albo wie gdzie mozna znalezc PCB do tego ustrojstwa???Pozdrawiam

P.S. Jesli to zapytanie powinno byc w osobnym poscie..wybaczcie ale tytuł postu mi przypasował:)
  • REKLAMA
  • #3 1684225
    konrad85
    Poziom 14  
    Ocena: 5
    mi sie wydaje ze uniwersalnych nie warto bo i tak trafiamy na jakies zwydziwaine ukąłdy! jesli ktos programuje durzo to mozna sie zastanowić

ale jak na pare razy to zdecydowane lepiej zrobić swojego bo wychodzi o 100% taniej
  • #4 1688507
    halif
    Poziom 27  
    Ocena: 15
    @konrad85 - może byś troch (tak z szacunku do nas) patrzył na to co piszesz zanim to wyślesz. Twój tekst jest nie zrozumiały.