Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nieczysta gra wzmacniacza samochodowego

mikus2005 15 Gru 2007 08:54 998 6
  • #1 15 Gru 2007 08:54
    mikus2005
    Poziom 9  

Witam
    Kupilem sobie używany wzmacniacz samochodowy i mam problem. Dźwięk w głośnikach jest nieczysty, tzn. taki przytłumiony, jak ze starego radia przedwojennego :) A po podłączeniu do skrzyni podbija niskie tony. Są nieadekwatne do ustawień radia tak jakby przesterowane. Prosiłbym o pomoc. Nie znam się na tym i nie mam pomysłu co mogło paść. Niby moc jest ok. wszystko działa ele dźwięk do bani.

0 6
  • #2 15 Gru 2007 13:36
    jotuze
    Poziom 14  

Witam
    Napisz coś więcej na temat tego wzmacniacza. Dane, model, ewentualnie jakieś zdjęcia.

BTW. stare radia przedwojenne były bardzo dobre
    Pozdrawiam

0
  • #3 15 Gru 2007 14:12
    mikus2005
    Poziom 9  

Wzmacniacz STEALTH-500W tyle jest napisane na nim. Mogę spróbować zrobić zdjęcia ale to dosyć kłopotliwe. Jest sklejony z drugim wzmacniaczem który napędza przód. Ten STEALTH napędza skrzynie i właśnie muszę strasznie wycofywać się z basów bo przesterowuje co negatywnie wpływa na odsłuch przednich głośników które mają plaski dźwięk przez brak basów. Co do tych radii to myślałem o takich co miały nasze babcie z takim magicznym oczkiem, często na górze był gramofon- dźwięk nie był czysty raczej

0
  • #4 15 Gru 2007 14:15
    kobi
    Poziom 22  

hmm podbija niskie czestotliwosci? Moze masz jakis filtr wlaczony i za duza czulosc ustawiona ...... Jak gra cicho to tez slychac jakis przester lub cos podobnego?

0
  • #5 15 Gru 2007 15:13
    mikus2005
    Poziom 9