logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak naprawić uszkodzone MFT na partycji dysku?

scb 20 Gru 2007 09:31 22747 22
REKLAMA
  • #1 4606248
    scb
    Poziom 11  
    Ocena: 3
    Witam!
    Ok kilku już dni mam poważny problem.. dysk na którym miałem postawione 4 partycje widzi tylko 3 z nich. Przewertowałem wiele stron i korzystałem z wielu programów, jak na razie z marnym skutkiem. Doszedłem jednak do wniosków że padły mi MFT na tych partycjach. Stąd właśnie mój post, proszący o Waszą analizę moich MFT. czytałem Wasze opnie,ale niewiele mi to mówi, jestem laikiem w tym temacie:D Dodam jeszcze ze partycje są widoczne (ich litery) zarówno z poziomu dosa jak i windy,ale nie maja etykiet i nie ma do nich dostępu. Dane jednak na nich wciąż są, i można je podglądnąć lub wyciągnąć w innych programach. tylko ze ja chce to jakoś naprawić, co o tym sądzicie?

To są sceeny z programu partition Table Doctor:

drugi:

trzeci (prawidolowy i dzialajacy):

czwarty:
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 4606278
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #3 4606303
    scb
    Poziom 11  
    hmmm.. podałem ten przedział na fotkach :) chyba że to nie o to koledze chodziło.. a ten link odsyła mnie do tej samej strony.. nie wiem też czy to było zamierzone..:)
  • Pomocny post
    #4 4606320
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #5 4606368
    scb
    Poziom 11  
    wydawało mi sie ze to co jest w ramce z boku to właśnie te obszary.. ale skoro nie, poproszę jednak o dokładniejsze wytłumaczenie jak mam to zrobić, bo już nie rozumiem :)
  • Pomocny post
    #6 4606389
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #7 4606426
    scb
    Poziom 11  
    To analiza i odbudowa MFT nie jest dobrym przykładem w FAQ NTFS ?

Moderowany przez Przemcio:

Jak najbardziej ale proszę uważnie przeczytać wspomniany temat.